Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Rapid do konce roku s výbavou až za 61.100 Kč zdarma

David Bureš
Diskuze (440)
Nový mladoboleslavský liftback láká zákazníky na výhodné balíčky, bohatší výbava zahrnuje položky za minimálně 43.200 Kč.

Aktualizováno 19.12.: Doplnili jsme informaci o délce trvání akce a přesné zvýhodnění jednotlivých balíčků.

Škoda ke všem verzím Rapidu nyní nabízí pakety ExtraPlus, které bez příplatku vylepší výbavu tohoto auta. Akce platí do 31.prosince.

Základní verzi zdarma rozšíří paket Active ExtraPlus, jehož součástí je rádio s CD a MP3 přehrávačem, dálkově ovládané centrální zamykání, přední mlhovky, 15palcová ocelová kola s ozdobnými kryty a klimatizace. Hodnota paketu je 43.200 Kč.

Dosud bylo možné k základnímu Rapidu bez příplatku pořídit paket Active Plus, který zahrnoval pouze klimatizaci a tónovaná skla.

Ceny Rapidu upraveny nebyly, nadále tak začínají na částce 289.900 korun za benzinový tříválec 1,2 MPI (55 kW).

Vedle zmíněného paketu je Rapid ve standardním provedení Active vybaven šesti airbagy, elektrickým stahováním předních oken nebo elektricky ovládanými a vyhřívanými vnějšími zpětnými zrcátky.

Vyšší stupeň Ambition vylepší Ambition ExtraPlus s automatickou klimatizací, zadními parkovacími senzory a malým koženým paketem, jehož součástí je věnec volantu, madlo ruční brzdy a hlavice řadicí páky v kůži. V balíčku nechybí ani lepší rádio s ovládáním na volantu, 15palcová kola z lehkých slitin a přední mlhovky. tento balíček je pro zákazníka "nejvýhodnější", má totiž dle ceníku hodnotu 61.100 Kč.

Ambition dále disponuje přední loketní opěrkou, výškově nastavitelným sedadlem spolujezdce nebo lakovanými vnějšími zpětnými zrcátky a klikami dveří v barvě karoserii.

Pro vrcholný Elegance tu je Elegance ExtraPlus, jehož součástí je příprava pro telefon s Bluetooth handsfree, malý kožený paket, tempomat, maxi-dot, zadní parkovací senzory, 16palcová kola z lehké slitiny a zadní stěrač. Zde zvýhodnění činí 49.500 Kč.

Dle SDA bylo během listopadu na českém trhu zaregistrováno jen 146 Rapidů, což je asi polovina ve srovnání s 274 exempláři registrovanýmii v říjnu.

Sama automobilka tvrdí, že zákazníci čekali na odhalení nové generace Octavie, které proběhlo minulý týden. Propad prodejů je ale patrně dán i zostřenou konkurencí, na trh totiž dorazili výrazně levnější konkurenti, Peugeot 301 a Citroën C-Elysée. Renault pak zlevnil svůj sedan Fluence.

Škoda Rapid - technická data nabízených motorů
Motor1,2 MPI1,2 TSI1,2 TSI1,4 TSI1,6 TDI
Převodovka5M5M6M7DSG5M
Zdvihový objem [cm3]11981197119713901598
Válce/ventily3/44/24/24/44/4
Největší výkon [kW/min-1]55/540063/480077/500090/500077/4400
Největší toč. mom. [Nm/min-1]112/3750160/1500-3500175/1550-4100200/1500-4000250/1500-2500
Max. rychlost [km/h]175183195206190
Zrychlení 0-100 km/h [s]13,911,810,39,510,4
Komb. spotřeba [l/100 km]5,85,15,45,84,4
Cena Active [Kč]289.900299.900324.900-384.900
Cena Ambition [Kč]314.900324.900349.900424.900409.900
Cena Elegance [Kč]-359.900384.900459.900444.900

David Bureš
Diskuze (440)
20. 12. 2012 08:24
Re: Chce mi snad někdo namluvit,
Až se někdy svezeš autem a ne jen sockou pochopíš a nebudeš psát nesmysly ;-\
Avatar - vabis
20. 12. 2012 07:39
Re: Místo výbavy - sleva
229Tkč by už byl asi úlet >:-[] Navíc by se hůř generovala cena pro Fabii III. a CityGo. Ale "od 249Tkč" by bylo za Rapidíka ideální :-) Hamižnost a nabubřelost koncernu zbytečně pouští ovečky ke kolonizátorům korejcům a podobným parazitům, co jsme si tu sami nasadili ;-\
19. 12. 2012 21:39
Re: Škodovka :-DDD
Když se o ně nezajímáš, tak ani nemáš důvod o nich psát. Naštěstí mi nepukla. Asi jsem se rozčílil jen málo. :-)
A twinspark ? Jen lakomost majitelů, kteří chtějí ušetřit na oleji. Motor vyžaduje Selenii. Že se nesmí trestat nezahřátý, bych považoval za samozřejmost.
19. 12. 2012 20:55
Re: Njn, drahý hybrid se špatnými základními motory...
S tím se tak nějak počítalo.
19. 12. 2012 20:48
Re: Njn, drahý hybrid se špatnými základními motory...
To víš, všechno je to otázka marketingu a rentability. Kdyby VW koncern nechtěl mít za každou cenu ve všem drahý turbosráč, klidně by to auto mohlo být levnější - dovedl bych si krásně představit motorovou palteu složenou z jednotek 1,4atm 63 kW (základ), 1,6atm 75 kW (střed) a 2,0atm 85 kW. Výborné a bezproblémové motory, na dnešní poměry relativně jednoduché, v reálném provozu nebudou mít horší spotřebu než ty turbosráče. Pro fajnšmekry (ropomilce :-) ) klidně 1,6 TDI (tam se asi nic jiného udělat nedá).Nebál bych se, že při takovémto složení jednotek by cena na 200 000,- klidně začít mohla. A ať mi nikdo nevykládá, že 2,0atm je výrobně o víc než 10 000,- Kč dražší než 1,4atm. Tedy příplatek na dvoulitr by mohl klidně být směšných 20 000,- Kč. Jo, za 220 000,- dvoulitra + výbavu za nějakých 50 000,- = 270 000,- takto poskládaného Rapida bych si na městské pojížďky dovedl představit. Já osobně za druhé auto do rodiny víc peněz nedám, tedy Škoda je mimo hru.