Spy Photos: Příští Citroën C4 má být lehčí a úspornější
V létě roku 2004 nahradil model C4 tehdy končící Xsaru. Nová generace se vzdala pro nižší střední třídu ne zcela charakteristické karoserie liftback ve prospěch nejrozšířenějšího pětidveřového hatchbacku s výrazným obloukovitým profilem střechy. Designově vzdálená agresivnější třídveřová verze Coupé se stala marketingovým základem pro mimořádně úspěšný rallyový speciál WRC. Aktuální generace loni absolvovala modernizaci, ale asi už v závěru příštího roku bychom se měli dočkat zcela nové generace.
O ní řekl produktový šéf Citroënu Vincent Besson, že by měla být lehčí a úspornější, než ta současná. Asi nic moc překvapivého, tento trend lze očekávat od většiny novinek v této třídě, protože růst už vlastně není kam a veřejné mínění by se při nerespektování nových požadavků doby mohlo snadno obrátit proti značce. Nečekaný je na druhou stranu záměr nabízet ve voze nižší střední třídy tříválcové motory. Přijít by snad měla také hybridní verze. Zatím se mluví spíše o kombinaci zážehového motoru a elektromotoru, ačkoliv PSA již dříve prezentovalo hybridní kombinaci s turbodieselem.
Fotografie silně zahaleného vozu zatím mnoho neprozrazují. Snad jen příchod dalšího Citroënu s velmi vysokým čelním sklem.