SsangYong oslovuje prodejce Chevroletu
Jak už se vám jistě doneslo, General Motors se v rámci konsolidace svých obchodních aktivit v Evropě rozhodl ukončit působení značky Chevrolet a soustředit se plně na Opel a Vauxhall, což znamená, že celá síť dealerů skončí a bude si muset buď hledat zastoupení jiných značek nebo podnikání v oboru zabalit.
Prodejní síť Chevroletu, vycházející z Daewoo, není tak široká, jako u jiných evropských nebo japonských značek, i tak ale představuje zajímavé množství prodejních míst v různých lokalitách a této situace nyní využívá korejský SsangYong, jenž učinil veřejné prohlášení, že má zájem spolupracovat s některými dealerstvími Chevroletu a umožnit jim prodávat a servisovat korejská auta i nadále, byť trochu jiné značky.
SsangYong upozorňuje, že je automobilka zaměřena spíše na okrajové segmenty trhu, respektive v těch, kde působí, figuruje jako okrajový výrobce a nemělo by to tedy prodejcům garantovat stálý blahobyt, nicméně lze těmito automobily vhodně doplnit budoucí portfolio víceméně jakékoli jiné značky.
Korejci zatím na přímo oslovili prodejce Chevroletu ve Velké Británii a není zatím zřejmé, zda půjde o celoevropskou strategii, ovšem pokud ano, mohla by důležitost SsangYongu v Evropě citelné vzrůst, tím spíš, že chystané nové projekty automobilky vypadají docela slibně.