SsangYong Rexton W CSX se těžké práce nebojí
Přestože se v Evropě nabídka aut, určených do obtížných podmínek, stále zmenšuje, stále se najdou profese, které se bez takových aut neobejdou a ve chvíli, kdy se auto s pohonem všech kol a redukcí stává nutností, může přijít ten správný čas třeba pro SsangYong Rexton W CSX.
Korejská automobilka uvedla tento model (prozatím) na britský trh a jedná se prostě a jednoduše o užitkovou verzi terénního osobního Rextonu. To znamená, že tu máme robustní, na rámu postavené dvoumístné auto, za jehož sedadly se nachází ložná plocha dlouhá 1,7 metru, s šířkou mezi blatníky 1,07 m, schopná odvézt náklad o hmotnosti až 615 kg. Ta je přístupná jak pátými dveřmi, tak zachovanými zadními bočními. Z fotek se zdá, že prostor pro náklad a posádku není oddělen přepážkou ani mříží, britské předpisy asi nejsou tak striktní.
Kromě toho může Rexton táhnout až třítunový přívěs a v obtížném terénu se může hodit redukce. Vůz je poháněn dvoulitrovým turbodieselem e-XDi 200 s výkonem 114 kW a točivým momentem 360 N.m v rozmezí 1500-3000/min, zkombinovaným se šestistupňovým manuálem. Ve výbavě nechybí čtyři airbagy, klimatizace, tempomat, vyhřívaná zrcátka, kožený potah volantu a řadící páky, autorádio s Bluetooth a přípojkou na iPod. Uvidíme, zda se objeví i na trzích kontinentální Evropy.