Toyota Avensis (2012): Ceny na českém trhu

Toyota Avensis (2012): Ceny na českém trhu

 
 

Modernizovaný Avensis je možné na českém trhu pořídit od 419.900,- Kč.

Toyota zveřejnila české ceny modernizovaného Avensisu. První cena za sedan s benzinovým čtyřválcem 1,6 Valvematic (97 kW) a šestistupňovým manuálem činí 419.900,-Kč. Faceliftovaný Avensis se světu poprvé ukázal na letošním frankfurtském autosalonu.

Toyota Avensis v rámci faceliftu dostala přepracovanou masku chladiče, kterou obklopují nově tvarované přední světlomety a nový je i přední nárazník. Na zádi sedanu i kombi je nový nárazník, chromovaná lišta nad SPZ a zadní svítilny mají novou optiku.

Interiér modernizovaného Avensisu má být nyní ještě kvalitnější než doposud díky použití nových materiálů a barev čalounění. Přepracování se dočkala středová konzole i výdechy ventilace a opěradla předních sedadel, která mají nyní nabízet lepší boční vedení.

Toyota Avensis: Sebevědomý výraz a nižší emise pro 2,0 D-4D (video)

Avensis bude i nadále nabízen se šesti motory – třemi zážehovými a třemi vznětovými. Mnoha úprav doznal turbodiesel 2,0 l D-4D (91 kW). Jednotka má nové turbodmychadlo, výrazně přepracovanou spalovací komoru a vylepšené řízení doby žhavení. Výsledkem je lineárnější průběh křivky točivého momentu a nižší spotřeba paliva (4,5 l/100 km v kombinovaném cyklu).

Toyota Avensis sedan (2012) - ceny benzinových motorů na českém trhu
Motor1,6 Valvematic1,8 Valvematic1,8 Valvematic2,0 l Valvematic2,0 l Valvematic
Převodovka6M6MCVT6MCVT
Zdvihový objem [cm3]15981798179819871987
Válce/ventily4/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]97/6400108/6400108/6400112/6200112/6200
Největší toč. mom. [Nm/min-1]160/4400180/4000180/4000196/4000196/4000
Max. rychlost [km/h]200200205205205
Zrychlení 0-100 km/h [s]10,49,410,49,010,0
Komb. spotřeba [l/100 km]6,56,56,76,97,0
Cena Terra [Kč]419.900,-----
Cena Luna [Kč]-564.900,-599.900,---
Cena Sol [Kč]-609.900,-644.900,-629.900,-664.900,-
Cena Premium [Kč]----734.900,-

V nabídce jsou čtyři stupně výbavy – Terra, Luna, Sol a Premium. Základní Terra je dodávána výhradně se 1,6 Valvematic (97 kW) a nabízí elektricky ovládaná přední okna, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, palubní počítač, manuální klimatizaci, rádio s CD/MP3 přehrávačem a ovládáním na volantu, sedm airbagů a centrální zamykání s dálkovým ovládáním. U kombi nechybí ani střešní lišty.

Luna přidává 16palcová kola z lehkých slitin, elektricky sklopná zrcátka, přední mlhovky, vyhřívání skla pod předními stěrači, elektricky ovládaná zadní okna, kožený volant a hlavici řadicí páky, tempomat, duální automatickou klimatizaci, dešťový senzor, multimediální systém Toyota Touch, Bluetooth hands-free, vyhřívání předních sedadel, aktivní přední opěrky hlavy seřiditelné ve čtyřech směrech a elektricky nastavitelnou bederní opěrku řidiče. Zavazadlový prostor kombi je ještě doplněn přihrádkami za podběhy kol a kolejnicemi pro zajištění nákladu se čtyřmi úchyty.

Toyota Avensis sedan (2012) - ceny dieselových motorů na českém trhu
Motor2,0 l D-4D2,2 l D-4D2,2 l D-CAT2,2 l D-CAT
Převodovka6M6M6A6M
Zdvihový objem [cm3]1998223122312231
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]91/3600110/3600110/3600130/3600
Největší toč. mom. [Nm/min-1]310/1600-2400340/2000-2800340/2000-2800400/2000-2800
Max. rychlost [km/h]200210205220
Zrychlení 0-100 km/h [s]9,88,99,58,5
Komb. spotřeba [l/100 km]4,55,56,45,9
Cena Terra [Kč]469.900,----
Cena Luna [Kč]569.900,---
Cena Sol [Kč]614.900,-654.900,-694.900,-
Cena Premium [Kč]--819.900,-749.900,-

Výbavu Sol obohatí Toyota o diodová denní světla, bi-xenonové světlomety, bezklíčový vstup, prahové lišty s ozdobným ornamentem a čalounění kombinující alcantaru s kůží. Automobil stojí na 17palcových kolech z lehkých slitin.

Vrcholem je Premium s 18palcovými koly z lehkých slitin, elektricky nastavitelným volantem s pamětí pro dvě polohy, zadním parkovacím senzorem, lepším rádiem s 11 reproduktory, elektrickým nastavením předních sedadel a navigací Touch&Go Plus. Kombi přidává ještě panoramatickou střechu. Ke vznětovému 2,2 l D-CAT (110 kW) se šestistupňovým automatem je pak dodáván balíček Safety Pack, jehož součástí je adaptivní tempomat, přednárazový bezpečnostní systém, systém udržování vozidla v jízdním pruhu a varování při vybočení z jízdního pruhu.

Toyota Avensis kombi (2012) - ceny benzinových motorů na českém trhu
Motor1,6 Valvematic1,8 Valvematic1,8 Valvematic2,0 l Valvematic2,0 l Valvematic
Převodovka6M6MCVT6MCVT
Zdvihový objem [cm3]15981798179819871987
Válce/ventily4/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]97/6400108/6400108/6400112/6200112/6200
Největší toč. mom. [Nm/min-1]160/4400180/4000180/4000196/4000196/4000
Max. rychlost [km/h]195200200200205
Zrychlení 0-100 km/h [s]10,69,710,79,310,3
Komb. spotřeba [l/100 km]6,56,66,76,97,0
Cena Terra [Kč]599.900,-----
Cena Luna [Kč]-584.900,-619.900,---
Cena Sol [Kč]-629.900,-664.900,-649.900,-684.900,-
Cena Premium [Kč]----754.900,-
Avensis kombi je ve všech verzích o 20 tisíc korun dražší než sedan. Výjimkou je základní výbava Terra. S motorem 1,6 l Valvematic (97 kW) stojí Avensis kombi 599.900,- Kč, s dieselovým 2,0 l D-4D (91 kW) pak 649.900,- Kč.

Podle Toyoty bude nejprodávanější verzí na českém trhu Avensis kombi s motorem 2,0 l D-4D (91 kW) a výbavou Sol. Cena takového vozu je 634.900,- Kč.

Aktuální ceník je platný do 31. března 2012. První vozy se v Česku fyzicky objeví na počátku roku 2012.

Jake.auto.cz: Toyota Avensis (přehled testů a dalších článků)

Toyota Avensis kombi (2012) - ceny dieselových motorů na českém trhu
Motor2,0 l D-4D2,2 l D-4D2,2 l D-CAT2,2 l D-CAT
Převodovka6M6M6A6M
Zdvihový objem [cm3]1998223122312231
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]91/3600110/3600110/3600130/3600
Největší toč. mom. [Nm/min-1]310/1600-2400340/2000-2800340/2000-2800400/2000-2800
Max. rychlost [km/h]200210205220
Zrychlení 0-100 km/h [s]10,19,29,88,8
Komb. spotřeba [l/100 km]4,55,66,66,0
Cena Terra [Kč]649.900,----
Cena Luna [Kč]589.900,----
Cena Sol [Kč]634.900,-674.900,-714.900,--
Cena Premium [Kč]--839.900,-769.900,-
Autosalon Frankfurt 2017
Spolupracujeme s TipCars.com
Komentář Lukáše Kovandy: Dvojí radost z německých voleb Komentář Lukáše Kovandy: Dvojí radost z německých voleb

Z německých voleb mohou mít Češi radost. A to dokonce…

Jedna parkovací zóna pro celou Prahu? Stávající systém má zjednodušit digitalizace Jedna parkovací zóna pro celou Prahu? Stávající systém má zjednodušit digitalizace

Ke sjednocení parkovacího systému ve všech městských…

Čínská Alibaba chce vybudovat globální logistickou síť, investuje přes 331 miliard korun Čínská Alibaba chce vybudovat globální logistickou síť, investuje přes 331 miliard korun

S cílem posílit zahraniční expanzi čínská internetová…

Lesy České republiky blokují přes čtvrt miliardy pro ostatní věřitele Lesy České republiky blokují přes čtvrt miliardy pro ostatní věřitele

Trable s Lesy ČR provázejí krach lesnické firmy Less…

 
 







Doporučujeme
Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu! Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu!

Jestliže před deseti lety bylo pohonem všech kol vybaveno…

Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo? Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo?

Ne ve všech státech Evropské unie se nafta označuje jako…

 

AutoRevue
Takto v Brandýse dělají rádia a tachometry. Asi je má i vaše auto Takto v Brandýse dělají rádia a tachometry. Asi je má i vaše auto

O čtyřicet procent větší tržby než vloni očekává letos…

Nespokojený majitel zapálil sedmičkové BMW před centrálou automobilky. Nespokojený majitel zapálil sedmičkové BMW před centrálou automobilky.

Italský obchodník a dlouholetý majitel vozů BMW…

 



Ojetá Toyota Avensis III (T27): Boj na dvou frontách Ojetá Toyota Avensis III (T27): Boj na dvou frontách

Spolu s Mazdou je Toyota jedinou japonskou automobilkou,…

Euro NCAP 2015: Toyota Avensis – Pět hvězd i po modernizaci Euro NCAP 2015: Toyota Avensis – Pět hvězd i po modernizaci

Toyota Avensis třetí generace zamířila ve faceliftované…

 



 
Sytič: K čemu sloužil a proč se dnes už nepoužívá?

Sytič: K čemu sloužil a proč se dnes už nepoužívá?

Dnes 08:00

„Musíš vytáhnout sytič“, říkával mi děda, když jsem začínal jezdit s jeho Škodou 120L z roku 1985. Starší motoristé to jistě znají, ale co ti mladší? Ti se s tímto pojmem v praxi možná ani nesetkali. Takže, kdy a proč se používal sytič?




Blesk.cz

Havlová o smrti Jana Třísky (†80): Byl Vaškův nejlepší kamarád, boží cesty jsou nevyzpytatelné

Havlová o smrti Jana Třísky (†80): Byl Vaškův…

Jednou z blízkých přítelkyň legendárního herce Jana Třísky (†80) je také bývalá první dáma Dagmar Havlová (64).…

Policisté hledají muže, kteří ukradli tablet: První loupež připravil, druhý s ním utekl

Policisté hledají muže, kteří ukradli tablet: První…

Obvyklou krádež tabletu z obchodu vyšetřují policisté z Prahy. Ve Vinohradské ulici tu dva muži přišli do…

 

iSport.cz

Zacha zazářil proti Ottawě třemi body. Úřadovali i Pastrňák s Chytilem

Zacha zazářil proti Ottawě třemi body. Úřadovali i…

Pavel Zacha z New Jersey zazářil v pondělním přípravném utkání NHL v Summerside a třemi body za dvě branky a…

Limberský přijal omluvu za hrubý faul: Odpouštím ti, ať je trest co nejmenší

Limberský přijal omluvu za hrubý faul: Odpouštím ti,…

Má za sebou náročnou operaci zlomeného jařmového oblouku. David Limberský si od fotbalu na delší dobu odpočine,…

 

Reflex.cz

Pohnutý osud slavné

Pohnutý osud slavné "ušaté" lokomotivy. Zahrála si s…

Sedmasedmdesát parních rychlíkových lokomotiv řady 464 vyrobili v letech 1933 - 1939 v ČKD a plzeňské Škodě.…

Odešla božská Tornádo Lou. V 88 letech zemřela herečka Květa Fialová

Odešla božská Tornádo Lou. V 88 letech zemřela…

Ve věku 88 let dnes ráno po dlouhé nemoci zemřela herečka Květa Fialová. Informaci České televize ČTK potvrdil…