Další podrobnosti o Volkswagenu I.D.: Na výběr bude ze tří kapacit baterií
Za rok odstartuje ofenziva elektromobilů značky Volkswagen modelem vycházejícím z konceptu I.D.. Je tedy čas na poodhalení technických podrobností.
O elektrické rodině I.D. jste už jistě slyšeli. Volkswagen nám ji postupně představuje od roku 2016 a nyní jsme konečně blízko startu sériové produkce. Jako první zamíří do výroby hatchback velikostně odpovídající Golfu, poté budou následovat crossover či minibus.
Zákulisní informace nyní prozrazují podrobnější technické specifikace o autě, které se má co nevidět začít zkoušet v provozu na veřejných silnicích. Model Volkswagenu, jenž se má podle německých zdrojů jmenovat Neo, prý přijede se třemi variantami výkonu a baterií.
Základ utvoří baterie s kapacitou 48 kWh, ses kterými má Neo dle metodiky WLTP urazit 330 kilometrů na jedno nabití. Konkrétní čísla dalších dvou variant zůstávají tajemstvím, ale říká se, že vůz s nimi urazí 450, respektive až 600 kilometrů na jedno nabití. Auto bude těžit maximum z platformy MEB a majiteli nabídne i možnost rychlého dobíjení.
Volkswagen si dal už před časem za cíl, že chce postavit cenově dostupné elektromobily. Ceník Nea se má pohybovat na úrovni slušně vybaveného Golfu GTD. Jiné zdroje už dokonce hovoří o konkrétních číslech a říkají, že Neo přijde na minimálně 35.700 eur, což je v přepočtu něco kolem 915 tisíc korun.