Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volkswagen New Midsize Coupe půjde po Mercedes-Benzu CLA

Michal Fokt
Diskuze (36)
Na bázi Jetty postavený sportovní sedan Volkswagenu přijde za dva roky a bude chtít konkurovat Mercedesu CLA.

Volkswagen představil před pár dny studii New Midsize Coupe (NMC), což je sedan se sportovními proporcemi a siluetou, u něhož existovalo oprávněné podezření, že nemá daleko k sériové výrobě. A skutečně - deník Automotive News přichází s informací, že tato kompaktní alternativa Volkswagenu CC vyjede na silnice za dva roky.

NMC bude využívat techniku sedanu Jetta a bude s ním sdílet i výrobní linku v mexickém Pueblu a kromě ní bude vznikat i v Číně. Auto s dynamickým vzhledem, bezrámovými dveřmi a výkonnými motory (v případě konceptu 162 kW) bude tak trošku lézt do zelí spřízněnému Audi A3 Sedan, v hledáčku se objeví zejména Mercedes-Benz CLA, jehož bude chtít být cenově dostupnější alternativou.

Michal Fokt
Diskuze (36)
25. 4. 2014 08:50
Re: Proč CLA?
Proč CLA? To se musíš zeptat autora článku.
24. 4. 2014 22:38
Proč CLA?
Lidi, nenechte se vysmát, ač teda ke coupe ma CLA taky daleko, ale tahle "stylovější" varianta Jetty neni ani v jedné galaxii s Mercedesem.
Design CLA ma své mouchy, rozhodně to ale to není zadek auta, nýbrž předek z Ačka, který IMHO ne úpně pasuje k zbytku auta. Stačí se podívat na nejslavnější eru automobilismu, a design klasických aerodynamických aut - toto se mercedesu stejne jak u CLS, S ai C-classe, tak i u CLA, povedlo dokonale skloubit s modernejšími tvary. Na druhou stranu, i děti ve školce už kreslí krabice na kolech, tak někdo je pak fanouškem krabicoidních tvarů i v dospělosti. Proti gustu žádný dišputát, ale promiňte mi, že ten přehnaný volkswagenofetišizmus nepochopím...
Avatar - rimow11
24. 4. 2014 13:40
vw
nevyzerá zle...ale coupe tam moc nevidím
24. 4. 2014 12:32
Re: Že prý kupé
nový a nefalšovaný Man TGX Coupe >:D motor V8, 480 koní, zadní náhon a presto prostorná kabina XLX nebo XXL >:-[]
[odkaz]
24. 4. 2014 10:42
Re: Nerád to hovorím, ale...
Nepsal jsem o Variantu 7. generace, ale o Golfu. Tedy Golfy pro EU se budou dělat v Německu, Golfy pro USA se budou dělat v Mexiku (místo předchozího rozdělení, kdy se kombi dělalo v Mexiku a hatch v Německu), pokud se nepletu. Jestli budou nějaké výjimky, jako třeba GTI, nevím. Předpokládám, že Cabriolet se bude pořád dělat v Německu. Ani nevím, jestli ho vůbec v USA nabízí.

Pointa byla, že těžko můžou auto vyrábět, pokud nemají připravenou továrnu. To se týká i zajištění dodávek komponent.

PS: Tak výrobu Golfu 7 v Mexiku rozjeli v lednu. Upgrade továrny vyšel na 700 milionů dolarů. V Mexiku se bude vyrábět i GTI.