Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volkswagen T6 vstupuje na trh: Známe ceny nového Transporteru a Multivanu

David Bureš
Diskuze (12)
Zájemci o užitkový vůz T6 od Volkswagenu mohou vybírat z široké nabídky verzí a motorů.

Volkswagen zahájil tento týden předprodej nové generace svých užitkových modelů Transporter a Multivan na českém trhu. První exempláře těchto vozů budou zákazníkům předány v průběhu letošního září. Vybrané verze je nyní možné pořídit s cenovým zvýhodněním až ve výši 167 085 Kč (bez DPH).

Ceny užitkového modelu Transporter startují na částce 482.323 korun bez DPH (po jejím započtení 583.611 Kč). Za tuto cenu zákazník dostane skříňový vůz s krátkým rozvorem (s délkou 3.000 mm) a turbodieselem 2.0 TDI o výkonu 62 kW pod kapotou.

Nabídka motorů čítá především dvoulitrový turbodiesel, k dispozici jsou však také dvě verze benzinového dvoulitru. K vybraným jednotkám je možné také pořídit pohon všech kol nebo sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku.

Volkswagen Transporter – ceny vznětových motorů na českém trhu
Motor2.0 TDI2.0 TDI2.0 TDI2.0 TDI 4x42.0 TDI2.0 TDI 4x4
Zdvihový objem [cm3]196819681968196819681968
Válce/ventily4/44/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min]62/350075/3500103/3500103/3500132/4000132/4000
Točivý moment [N.m/min]220/
1250-2500
250/
1500-2500
340/
1750-2500
340/
1750-2500
400/
1500-2000
400/
1500-2000
Převodovka5M5M6M (7DS)6M6M (7DS)6M (7DS)
Max. rychlost [km/h]146157173 (172)170191 (191)188 (188)
Komb. spotřeba [l/100 km]6,76,76,9 (7,4)7,57,0 (7,3)7,7 (8,1)
Základní cena [Kč]583.611621.498681.713823.577765.393909.097

Na všechny modely řady T6 se vztahuje čtyřletá záruka, která je tvořena dvouletou zárukou výrobce bez omezení ujetých kilometrů a zárukou importéra na další dva roky s omezením na 180.000 km.

Volkswagen Transporter – ceny zážehových motorů na českém trhu
Motor2.0 TSI2.0 TSI 4x4
Největší výkon [kW]110150
Převodovka6M (7DS)7DS
Základní cena [Kč]643.992953.231

Osobní model Multivan je možné pořídit už za 995.380 korun. Jedná se o cenově zvýhodněný model s kratším rozvorem poháněný vznětovým čtyřválcem 2.0 TDI o výkonu 110 kW. Za ostatní motory zákazníci zaplatí více než milion.

Základní akční cena se vztahuje na verzi Comfortline. Součástí její výbavy je asistent rozpoznání únavy, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, kožený volant, rádio s pětipalcovým dotykovým displejem a poloautomatická klimatizace.

Volkswagen Multivan – ceny vznětových motorů na českém trhu
Motor2.0 TDI2.0 TDI2.0 TDI2.0 TDI 4x42.0 BiTDI2.0 BiTDI 4x4
Zdvihový objem [cm3]196819681968196819681968
Válce/ventily4/44/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min]62/350075/3500110/3250-3750110/3250-3750150/4000150/4000
Točivý moment [N.m/min]220/
1250-2500
250/
1500-2500
340/
1500-3000
340/
1500-3000
450/
1400-2400
450/
1400-2400
Převodovka5M5M6M (7DS)6M (7DS)6M (7DS)6M (7DS)
Max. rychlost [km/h]146157182?203?
Komb. spotřeba [l/100 km]6,06,06,2?6,6?
Základní cena [Kč]1.013.8061.085.349995.3801.099.9261.107.4561.198.929

U příležitosti uvedení nového Multivanu na trh bude k dispozici speciální edice Generation SIX, jejíž ceny budou zveřejněny později. Ta vychází z výbavového stupně Comfortline, přičemž přidává tmavě tónovaná skla oken, přední a zadní diodová světla, mlhovky s funkcí odbočovacích světel a paket Chrom. Specialitou tohoto provedení je pak dvoubarevná karoserie.

Volkswagen Multivan – ceny zážehových motorů na českém trhu
Motor2.0 TSI2.0 TSI2.0 TSI 4x4
Největší výkon [kW]110150150
Převodovka5M7DS7DS
Základní cena [Kč]1.065.6511.332.6301.426.110

David Bureš
Diskuze (12)
7. 6. 2015 15:33
Vw T5
Nevim kde se bere tolik kritiky na poruchovost T5 mam doma 2.5 128 kw 2009 kupoval jsem ho jako pul roku starou predvadecku a co se tyce motoru nemel jsem jedinny problem slape jako hodinky a na svizne predjeti uplne staci, spotreba 7-8 litru na dalnici kolem 140 km/h 9l ....to na dodavku vubec neni spatne

Navic nevim ktera ojetina si drzi cenu lepe new Multivan stale ho prodam za 2/3 jeho puvodni ceny, samozrejme ze vliv na jeho porizovaci cenu mela krize v roce 2008 samozrejme se najdou chyby treba pupinky na karoserii ale myslim ze kritika t5 je mystifikaci, celkove to je spolehlive auto a v porovnani s konkurenci ma porad navrch

On je totiz problem kdyz si tady nejaky vekslak dotahne stocenou mr.ku z nemecka kdo vi v jakem stavu a pak breci ze do toho vali prachy ....

7. 6. 2015 10:47
Re: Never more
No, tak stejný pocity i zkušenosti máme taky. V pondělí jde na výměnu motoru. Vw o tom ví a i kdyby už nebyl v zaruce tak na to pridava značnou částkou. Další veci co nám haprujou jsou poloosy, řízení, a přední náprava. Dsg zatím drží. A dynamika je téměř nulová zvlášť pokud se to trochu naloží. Předtím jsme měli T5 3.2 V6 a to bylo jiny kafe.
7. 6. 2015 10:40
Re: mno
No pokud techniku hodně neupravili, tak to bude opět průser jako T5. U t5 když byl facelift tak místo toho aby doladili motory, ktery tam byly tak tam nandali úplně jiný, a to se jim celkem vymstilo. V mém okolí jich mám hodně a ani jeden nefunguje bez problémů.
6. 6. 2015 20:16
Never more
Jako táta velké rodiny a dloholetý majitel minulé generace říkám - už nikdy více. VW se snaží prezentovat Multivan jako velkioprostorovou limuzínu, nabízí spoustu nadstandardní výbavy, ano, taky jsem podlehl. ALE základem každého auta je snad solidní motorizace, ne? Na papíře vypadá 2.0 BiTDI skvěle, v reálu na tak velké auto za prvé tak tak stačí, za druhé má naprosto mizernou životnost. Měl jsem 132kW variantu, od 150.000 začala žrát olej - nakonec litr na 3000 km. Celou dobu servis ve značkovém servisu, nakonec ti řeknou, že to je na výměnu motoru, prý se VW nepovedl. No, hlavně že mě stál 1,6 mega. Prodává se taky blbě, V bazarech už vědí, co je to za krám. Teď uz něho vytlačili ještě o 20kW víc, tak předpokládám, že skončí ve 120.000 km. Jízdní vlastnosti bohužel dodávku nezapřou.
6. 6. 2015 14:55
Re: mno
:-) Vy neznáte Vito? Ale jinak jste všeználek, co se stalo?