Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volvo XC90 R-Design: Okořeněný Švéd přijede do Paříže

David Bureš
Diskuze (15)
V nabídce nové XC90 opět nebude chybět sportovně laděná varianta R-Design. Nabídne nové nárazníky i sportovní sedačky.

Na letošním pařížském autosalonu nebude mít premiéru pouze běžná verze druhé generace Volva XC90, ale také její sportovně laděné provedení s označením R-Design. Auto má oslovit především ty zákazníky, kteří milují aktivní jízdní styl a osobitý výrazný design.

Karoserie varianty R-Design se dočkala několika sportovně laděných detailů. Nová je mřížka masky chladiče, kterou netvoří svislé, ale vodorovné lišty, přepracovány byly i nárazníky. Mezi méně patrné novinky patří hedvábně kovové lemování oken, lesklé střešní ližiny a matně stříbrné kryty vnějších zpětných zrcátek. Kola se speciálním designem jsou 20palcová, za příplatek je možné objednat i 22palcová.

Uvnitř XC90 R-Design si posádka bude hovět ve sportovních sedadlech čalouněných kombinací textilu a perforované kůže. Ty doplňují specificky upravené detaily jako hlavice řadicí páky, pedály, podlahové koberečky a podsvícené prahové lišty. Řidič bude mít k dispozici také klíč ve speciální kožené úpravě.

Součástí výbavy XC90 R-Design samozřejmě bude 12,3“ obrazovka multimediálního systému. Režimy zobrazení v případě této varianty zahrnou i sportovně laděné téma R-Design.

R-Design bude jednou ze čtyř nabízených stupňů výbav pro novou XC90. Základem bude Kinetic následovaný úrovní Momentum. Nad nimi se nabídka rozdvojí do dvou větví – verzí Inscription a R-Design. Zatímco R-Design bude lákat na sportovní vzhled, Inscriptions se zaměří na luxus a eleganci.

Druhá generace Volvo XC90 má být laděna luxusněji než předchůdce. Jako první se na trh dostalo provedení First Edition. To výměnou za 2,47 milionu korun nabízí vznětový čtyřválec D5 o výkonu 166 kW a bohatou výbavu, v níž nechybí třeba Wi-Fi hotspot.

David Bureš
Diskuze (15)
Avatar - Ada je zase tady
20. 9. 2014 01:31
Re: Přiznejme si to
dá se také povědět více zšenštilé... U nějakého laciného přibližovadla to chápu, stále víc žen sedá za volant, ale u SUV to považuji za kontraproduktivní :no:
Avatar - rokyta.p
19. 9. 2014 17:35
Re: BRAVOLVO
Volvo nebude nad RangeRoverem aby to byla pecka s velkým Pé. Ale jinak celkem líbí
19. 9. 2014 15:30
Re: BRAVOLVO
Já jsem s tím smířenej, jen doufám, že klienti XC90 taky. Volvo beru jako tradiční značku... ;-)
19. 9. 2014 14:48
Re: BRAVOLVO
A na tom si byl kde? To že je teď zrovna v kurzu downsizing neznamená, že za pár let to nebude jinak. Navíc vlajková loď se čtyčválcem... No spíš vlajková lodička. Naštěstí nejsou jediní kdo umí velký auto. Výběr je a bude. I kdyby šla celá evropa do minimotorů , o čemž silně pochybuju, tak amerika tady bude furt a do bazaru nebudem muset. Navíc naložená xc90, plný počet pasažérů a přívěs = spotřeba 15 L a všude šnečím tempem. A to že dají modrou barvu, nápis polestár, zdrsní vzhled a motor nic? Prostě sranda. Máme XC 60 polestar, skutečný D5, ne jen jako D5 a vlastně D4 a výkon těsně dostatečný. Taky by to chtělo o 100 koní víc. Konfiguroval sem si range a s osmiválcem vyšel cca stejně jak ta jejich slavná first edition s mocným čtyřválcem. Za mě volvo palec :no:
19. 9. 2014 13:23
Re: BRAVOLVO
:*) Jo jo, na to nemám co napsat... bohužel.