9ff GT9-R: Motor před zadní nápravou, šest válců s 824 kW
Po více než roce od ohlášení modelu 9ff GT9-R zveřejnil německý specialista na radikální přestavby Porsche další informace o tomto modelu. V nejvyšší specifikaci se 1120 koňmi (824 kW) vznikne jen 20 kusů.
Jediným, co od původního Porsche 911 GT3 doznalo jen drobné úpravy, je příď auta. Za kabinou se nachází zcela nová prodloužená konstrukce s trubkovým rámem. Toto řešení umožnilo 9ff provést zástavbu motoru na - po všech ohledech - vhodnější místo: před zadní nápravu. Účelem nově tvarované zádi je optimalizovat tok vzduchu kolem karoserie a zajistit maximální chlazení.
Na krásu se zde příliš nehraje, místo toho má GT9-R křídlo široké jako samotné auto a difuzor ještě extrémnějších rozměrů. Záď postrádá nárazník i mřížku v odvětrávacích otvorech, která by jen snižovala účinnost odvádění tepla.
Úprava Stage 3 obnáší šestiválcový boxer o objemu 4,0 litru s výkonem 1120 k (824 kW). V této specifikaci má 9ff GT9-R zvládnout akceleraci z 0 na 100 km/h za 2,9 s a z 0 na 300 km/h zrychlí za 15,8 s. Maximální rychlost se bude 414 km/h, tedy více než momentální rekordman SSC Ultimate Aero TT.
Pro zájemce o méně radikální přestavbu nabídne 9ff také slabší verzi čtyřlitru s 987 k (726 kW) nebo motor z 911 GT3 naladěný na 750 k (552 kW). I v tomto nejslabším provedení ale GT9-R zvládne akceleraci na 300 km/h za 20 sekund. Na výběr bude šestistupňová manuální nebo sekvenční převodovka, pro 750koňovou variantu i automat Tiptronic.