Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Abt QS7: Raketový obr

Aleš Dragoun Aleš Dragoun 18. 3. 2016 • 03:57
30
5
Zobrazit náhledy (30)
Audi Q7 Audi Q7 Audi Q7 Audi Q7 Audi Q7 Audi Q7 Audi Q7 Audi Q7 Audi Q7 Audi Q7 Audi Q7 Audi Q7 Audi Q7 Audi Q7 Audi Q7 Audi Q7 Audi Q7 Audi Q7 Audi Q7 Audi Q7 Audi Q7 Audi Q7 Audi Q7 Audi Q7 Audi Q7
Známá tuningová odnož jinak závodnické rodiny Abtů představila upravené Audi Q7 druhé generace už v lednu letošního roku. Nyní jsou k vidění nové fotky včetně interiéru.

Lednová Q7 od Abta byla decentně bílá, ta aktuální dostala šedou barvu Daytona a hlavně určitou dávku agresivity. Slavný úpravce vozů koncernu Volkswagen z Kemptenu, který existuje už 46 let a v současnosti jej vede Hans-Jürgen Abt, přichystal pochopitelně vlastní sadu aerodynamických doplňků.

Maska chladiče, decentně rozšířené blatníky, boční lišty, difuzor a zadní křídlo, skoro vše je z uhlíkových vláken. Pokud by někomu přišly nástavce blatníků přece jen trochu moc, může je vynechat. V kabině najdeme karbon dokonce na sedačkách, pak klasicky na volantu, středové konzole, palubní desce a dveřích. Zbytek pokrývá Alcantara. Interiér je doslova poset firemními logy, Abtové se svou prací umějí řádně pochlubit. Příď vozu lze vybavit dokonce emblémem chromovaným.

Pod kapotou najdeme hlavně třílitrový vidlicový šestiválec, ovšem na naftu, Velké TDI je naladěno na 325 koní (239 kW) a na všechna kola se přenáší 680 N.m, série má mimochodem jen 272 k (200 kW) a 600 N.m. Abychom nezapomněli, tak nějakých těch pár koní navíc dostanou i benzinový třílitr TFSI a slabší 3.0 TDI, v sérii s 218 k (160 kW). U zážehového se ještě zastavme. Ten v továrním základu nabídne 333 koní, tedy 245 kW a k tomu přidává ještě 440 N.m. Čipem, novou ECU a dalšími změnami z něj v Kemptenu vymáčknou 410 koní (302 kW) a 520 N.m.

Sílu dává najevo všem čtveřice koncovek výfuku a přes pět metrů dlouhý obr jezdí na dvaadvacetipalcových kolech, pochopitelně opět vlastních, řady FR. Z klidu na stovku zrychlí obě nejvýkonnější verze se zážehovými i vznětovými motory určitě pod šest vteřin. Brzdou provozu na německých Autobahnech tedy rozhodně nebudou.

SUV se čtyřmi kruhy ve znaku se v této úpravě každopádně vzhledově přibližuje nabubřelosti a monstróznosti první generace.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly
Avatar - beibej
18. 3. 2016 22:05
ty příšerný falešný....
mřížky na masce a nárazníku. Holt víc pruhů víc Adidas. :no:
Avatar - IbizaFR
18. 3. 2016 22:02
Re: hmm
přesně, nesmysl jako skoro všechny SUV :no:
18. 3. 2016 17:50
Re: hmm
>:D >:D

18. 3. 2016 17:13
Re: hmm
Nevypadá to špatně, vypadá to otřesně. Stačí nahoru přidělat kanón ráže 105mm a hurá na Dny NATO.
18. 3. 2016 16:59
hmm
nevypadá to špatně :-! :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku