Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Alfa Romeo MiTo stojí od 289.900 Kč, dvouválec TwinAir za 365.900 Kč

Jan Mička
Diskuze (127)
Alfa Romeo zveřejnila ceník faceliftovaného modelu MiTo. Atraktivní hatchback můžete mít už za 289.900 Kč.

Alfa Romeo ctí u MiTa jednoduché pravidlo. Nejlevnější a nejdražší výbava má každá svůj motor, nejširší možnosti volby se nacházejí uprostřed. Základní linie Essential startuje s motorem 1.4 MPI o výkonu 51 kW na částce 289.900 Kč, což je o 50.100 Kč méně než na začátku roku. Platí přitom, že za základní cenu nedostanete žádné holátko. Standardem je pět airbagů včetně kolenního pro řidiče, autorádio s přehrávačem CD, elektrické ovládání předních oken a vnějších zpětných zrcátek (s vyhříváním), výškově nastavitelné sedadlo řidiče či dálkově ovládané centrální zamykání. Ceny laků karoserie se u všech verzí pohybují od 6 do 10 tisíc korun, speciální provedení bicolore s černou střechou stojí 25.000 korun.

Prostřední linie Distinctive startuje s motorem 1.4 MPI o výkonu 58 kW a k mání je od 336.900 Kč. Cenová úspora činí 41.100 Kč a oproti linii Essential navíc získáte třeba ovládání rádia na volantu, manuální klimatizaci, 16“ lité disky, systém Stop/Start, nové rádio UConnect s 5“ dotykovým displejem nebo stabilizační systém. S prostřední linií se navíc otevírají širší možnosti doplňkové výbavy. Za 20.000 korun je k mání audio Bose, za automatickou dvouzónovou klimatizaci připlatíte 15.000 korun.

Nejvyšší linii Quadrifoglio Verde je vyhrazen benzinový turbomotor 1.4T MultiAir o výkonu 125 kW. Takto vybavený vůz je dostupný za 504.900 Kč, což značí úsporu citelných 67.100 Kč. Oproti prostřední linii získáte sportovní budíky s bílým podsvícením, spoiler, 17“ lité disky, hliníkové prahové lišty, přední mlhovky, kliky dveří a kryty vnějších zpětných zrcátek se saténovým efektem nebo černě lakovanou dolní část zadního nárazníku. Aby bylo hned jasné, s kým máte tu čest, nechybí specifický symbol Quadrifoglio Verde na předních blatnících. Sportovní charakter vozu doplní podvozek SDC s nastavitelnou tuhostí za 20.000 korun, chybět by neměla ani kožená sedadla s kontrastním lemováním za 10.000 korun.

Alfa Romeo MiTo: Technická data a ceny po slevě
Motor1.4 MPI1.4 MPI0.9T TwinAir1.4T MultiAir (TCT)1.4T MultiAir
Převodovka5M5M6M6M (6DS)6M
Zdvihový objem [cm3]1368136887513681368
Válce/ventily4/44/42/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]51/600058/600077/550099/5250125/5500
Největší toč. mom. [Nm/min-1]115/3000115/3000145/2000206/1750230/2500
Max. rychlost [km/h]160165183207219
Zrychlení 0-100 km/h [s]141311,48,4 (8,2)7,8
Komb. spotřeba [l/100 km]5,85,655,6 (5,5)6
Pohotovostní hmotnost [kg]1065107011301135 (1170)1145
Cena Essential [Kč]289.900----
Cena Distinctive [Kč]-336.900365.900408.900-
Cena Quadrifoglio Verde [Kč]----504.900
Údaje v závorkách platí pro automat TCT, příplatek za TCT činí 39.000 Kč

Jan Mička
Diskuze (127)
6. 11. 2013 10:44
Re: Mito...
ok
Avatar - Righ
6. 11. 2013 09:09
Re: Mito...
Ehm, v čem si je Punto s MiTem bližší než A1 s Polem? Měl jsem za to, že italský vozy spolu sdílej "jenom" platformu SCCS ( [odkaz] ), stejně tak jako spolu A1 a Polo sdílej koncernovovu platformu PQ25 ( [odkaz] ), upřímně rád se ale nechám vyvést z omylu.

Nemůžu si pomoct, ale jsem na tyhle hlášky o překabátěných Volkswagenech nebo Fiatech celkem alergický - platforma podle mýho názoru auto "nedělá", jednotnou platformu spíš vnímám jako usnadnění a zlevnění výrobních procesů pro výrobce, který nemusí mít nezbytně nutně negativní vliv na různorodost nabídky. Vždyť finální naladění podvozku nebo řízení může být i u modelů postavených na totožný platformě úplně odlišný, nemluvě o tom, že po stránce vnějšího designu i interiéru můžou na jedný platformě vznikat naprosto svébytný auta, viz MQB.
Avatar - Righ
6. 11. 2013 08:54
Re: Mito...
Není třeba mě hned osočovat, že chci dělat chytrýho, prostě jsem se spletl. Jedná se samozřejmě o řadový dvouválec, čili R2.
Avatar - euro89
6. 11. 2013 07:21
Re: Mito...
Díky ;-)
6. 11. 2013 00:21
Re: Základní motorizace
Tvoj pes uvazuje zlozitejsie ako ty, pretoze ten blud v texte je tvoj.
Bud taky laskavy a neprotirec si.
Ale uz sme dosli k tomu, ze si prostoduchy a teda je to ospravedlnitelne.

", jediné o co ti jde je shodit ostatní, přitom shazuješ jen sám sebe. " - poznavas sa v tom?
Tak sa toho drz a nestrapnuj sa.

Btw, mariačko, nikde ta nezhadzujem; opat len tvoja halucinacia; lec ty s tym zacinas na potom nahravas na smec.

Neviem, preco sa nafukujes, ked tvoja odpoved na moj clanok bola len znoska bludov "coby kdyby" s vymyslenou statistikou 99,9% a zakoncena ubohym pokusom o urazku.
O com chces vobec diskutovat pri svojom pristupe?