Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Alfa Romeo v Paříži 2004

Ladislav Čermák Ladislav Čermák 10. 3. 2005
31
Zobrazit náhledy (31)
8c Competizione Crosswagon Q4 Crosswagon Q4 Alfa Romeo Alfa Romeo Giulietta 8c Competizione Crosswagon Q4 147 facelift Giulietta 147 facelift Giulietta 8c Competizione Crosswagon Q4 Crosswagon Q4 Crosswagon Q4 Giulietta Giulietta Giulietta Alfa Romeo Crosswagon Q4 Giulietta Crosswagon Q4 Crosswagon Q4 Crosswagon Q4 Alfa Romeo
Sportovní odnoži italského koncernu jakoby po jarním gejzíru ženevských novinek trochu došel dech. Na jejím stánku tak bylo k vidění prakticky totéž, jako před půl rokem.

SUV verze středního modelu 156 se představila s definitivním komerčním názvem – Alfa Crosswagon Q4, opodál se znovu ukázala úchvatná Alfa 8c Competizione, svoje místo zaujal již nějakou dobu vyráběný model GT a symbolická expozice připomněla půl století od zahájení produkce slavné Giulietty. Jedinou novinkou se tak stal facelift nejmenší výrobní řady.

Alfa 147 – trocha plastické chirurgie a nový motor

Design nejemotivnějšího vozu nižší střední třídy stále uchvacuje, ovšem jako každá jižní krása i ta její rychle uvadá. Proto již po třech letech výroby přišel facelift, zdůrazňující trojúhelník jako leitmotiv celého designu. Přední světlomety se protáhly ke středu a ve stylu Brery zahrnují po třech světelných modulech na černém pozadí pod společným krycím sklem. Restylizovaný nárazník mírně zvětšil přední převis a tím i celkovou délku vozu. Záď se přiblížila stylu ostatních sériových Alf a koncovky jsou nyní štíhlejší a taktéž protáhlejší. Nenápadně, ale zato kompletně se změnila i záď - zadní dveře mají nový tvar s přidanou hranou na spodním okraji a detailně přeměněný nárazník se zbavil ochranné lišty a působí štíhleji díky změněnému spodnímu výřezu. Omlazená Alfa si patrně ještě chvíli udrží designový náskok před konkurencí.

Mírné obměny doznala i technika; nejsilnější turbodiesel 1,9 JTD 16v Multijet, vlajková loď nabídky vznětových agregátů, posílil na obligátních 110 kW. Znamenitý motor tedy už nebude Alfa nabízet ve dvou výkonových variantách, ale pouze v té silnější. Optimalizace se dočkala i dvoumódová robotizovaná pětistupňová převodovka se sekvenčním řazením Selespeed, nyní nabízející vedle manuálního a automatického režimu i volbu sportovního programu. Poslední významnou změnou je vyladěný podvozek, od nynějška nabízený alternativně i ve verzi s měkčím pérováním, nazvané Comfort. Ta bude standardem u špičkové verze Multijet, ostatní ji budou nabízet volitelně.


Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly