Arden dává Range Roveru Sport křídla
Arden šel na tuning pohonné jednotky pěkně zostra: převrtal válce z 4,2 l na objem 4,5 l, vyměnil sériový kompresor za silnější, zlepšil sání a modifikoval výfukový systém. Vše řídí nová řídící jednotka a celkový výkon povyskočil z 287 kW na 353 kW (480 k) v 5 800 ot/min. Maximální točivý moment 680 Nm nastupuje v 3 600 ot/min., což je o 130 Nm více než u sériového vozu Range Rover Sport. Nejvyšší rychlost vozu je 270 km/h.
Vidlicový osmiválec o objemu 3,6 l je v Range Roveru Sport TDV8 naladěn na rovných 200 kW (272 k) v 4 000 ot./min. Maximální točivý moment 640 Nm má anglické SUV k dispozici při 2 000 ot./min. Arden po úpravách z motoru vymáčkl 232 kW (315 k) a působivých 700 Nm.
Arden k vyladěným pohonným jednotkám přidává kompletní karosářský kit, kde nechybí nový přední nárazník, rozšířené blatníky, prahové nadstavce a oplechování zádě. Na zádi se mimo jiné objevuje i čtveřice chromovaných koncovek výfukového systému, které se spolu se sportovním tlumičem starají o pořádnou zvukovou kulisu.
Neobvyklým tuningovým prvkem na vozech SUV jsou vyklápěcí dveře, které Arden namontoval na Range Rover Sport. Při pohledu na vůz z profilu jistě každý všimne velkých 22palcových kol, kde jsou na třídílných discích z lehkých slitin navlečeny pneumatiky o rozměrech 295/30 R22.
Tuner nezapomněl posílit i brzdy, vpředu najdeme větší kotouče s šestipístkovými třmeny, vzadu jsou brzdiče se čtyřmi pístky. Vše spolupracuje s naladěným podvozkem a novými tužšími tlumícími jednotkami. Světlá výška vozu klesla 23 mm. V interiéru si zákazníci mohou objednat de facto cokoliv: od čalounění z těch nejluxusnějších kůží či alcantary, přes doplňky obložení ze dřeva, chromu, karbonu nebo hliníku, až po multimediální audio-video systém se satelitní navigací, LCD a sadou výkonných reprobeden včetně pořádného subwooferu.