Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Audi A1: České ceny podrobněji, chystá se i S1 (nové fotografie)

Diskuze (276)
Před měsícem jsme informovali o první ceně malého Audi A1, která byla na českém trhu stanovena na 421.600,- Kč (motor 1,2 TFSI). Zpočátku budou ale k dispozici jen silnější motory 1,4 TFSI a 1,6 TDI.

Audi zveřejnilo oficiální ceník modelu A1 pro český trh. Jako první dvě motorizace k nám dorazí vrcholné zážehové provedení – 1,4 TFSI o výkonu 90 kW se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou S tronic – a silnější turbodiesel 1,6 TDI o výkonu 77 kW. Známy jsou již ale také technické údaje a první cena základního motoru 1,2 TFSI o výkonu 63 kW. Později se v nabídce objeví i 1,4 TFSI s manuální převodovkou.

Díky informacím určeným pro španělský trh víme i základní specifikace dalších, zatím nezveřejněných motorizací. Jedná se o slabší turbodiesel 1,6 TDI o výkonu 66 kW a především ostré provedení Audi S1. To dostane přesně dle očekávání motor 1,4 TFSI (pravděpodobně 132 kW, některé zdroje uvádějí ale až 147 kW) spojený se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou S tronic. Audi S1 tak doplní trojlístek VW Polo GTI, SEAT Ibiza Cupra a Škoda Fabia RS. Jeho cena ve Španělsku bude 28.360 Euro, což je o 6.000 Euro více než 1,4 TFSI S tronic ve výbavě Ambition.

Základní výbava Attraction obsahuje šest airbagů, ESP, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, ocelová kola s pneumatikami 205/55 R15, elektrické stahování předních oken, výškově nastavitelná přední sedadla, rádio s CD přehrávačem, sportovní volant a dělená zadní sedadla. Interiér je čalouněn látkou Zeitgeist v různých barevných kombinacích.

Standardem je i systém samočinného vypínání motoru Start-stop a rekuperace brzdné energie.

Ambition přidává hliníková kola s pneumatikami 215/45 R16, sportovní podvozek, sportovní sedadla, kůží potažený volant, informační systém pro řidiče a přední mlhovky. Čalounění interiéru je látkou Herzklopfen, také v několika barevných variantách.

Akční paket Urban je pro obě úrovně výbavy za příplatek 33 tisíc Kč. Přidává diodové osvětlení interiéru, vyhřívání předních sedadel, loketní opěrku a především manuální klimatizaci. Klimatizace samostatně je pro obě výbavy za 26 tisíc Kč.

Z příplatkové výbavy jmenujme dále například xenonové světlomety s diodami pro denní svícení, které jsou za příplatek 26 tisíc Kč. Koncová světla složená z diod vyjdou na 7 tisíc Kč, za panoramatické střešní okno Audi žádá 25 tisíc Kč, tempomat stojí 7 tisíc Kč a parkovací senzory 9 tisíc Kč.

Kromě toho je pro Audi A1 na výběr šest různých dekorů interiéru, pět designů litých kol a střešní oblouky mohou být v barvě karoserie nebo s kontrastním lakem.

Audi A1 - Základní technická data a české ceny
Model1,2 TFSI1,4 TFSI1,6 TDI CR
Převodovka5M7DSG5M
Zdvihový objem [cm3]119713901598
Válce/ventily4/24/44/4
Největší výkon [kW/min-1]63/480090/500077/4400
Největší toč. mom. [Nm/min-1]160/1500–3500200/1500-4000250/1500–2500
Max. rychlost [km/h]180203190
Pohotovostní hmotnost [kg]104011251140
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,78,910,5
Komb. spotřeba [l/100 km]5,15,33,9
Cena Attraction [Kč]421.600,-537.700,-495.500,-
Cena Ambition [Kč]-577.700,-535.500,-

Podle studií, které si Audi nechalo zpracovat na nejdůležitějších trzích, bude až 80 % zákazníků kupujících nový model A1 nových pro značku Audi, nebo-li, Audi je získá od konkurenčních značek.

Audi A1 přijde na trh nejprve jen jako třídveřový hatchback. Později se ukáže ještě jako pětidveřový hatchback, který ponese přívlastek Sportback. Otevřená verze Roadster nebo Cabriolet, která by konkurovala otevřeným Mini, není momentálně na pořadu dne.

Doporučujeme
Audi A1: Mini z Ingolstadtu je kratší než Polo
Audi A1: První ženevské dojmy

Diskuze (276)
29. 6. 2010 01:34
Re: Wolff a jemu podobni bavi
velezkuseny pan tu pise ze mito je srot.. ehm.. uz ani nemusim cist dal..
nicmene ctu.. a stoji tam, ze bmw nechci protoze bych vypadal jako nejaky nelegalni dealer.. ??
a mimo jine se doctu ze mini ma nahon na zadek.. ??
probud se!!
Avatar - kaa
27. 6. 2010 23:00
není to hezké
interier - moc povedený
exterier - je to hnus
27. 6. 2010 15:57
Re: cena...hm
No, jenže ty blbečku, nejdřív si zjisti, co ten design opravdu znamená(a wolf to vystihl tak z 90 procent) a potom někoho urážej..když o tom nic nevíš, tak hloupě nemel
26. 6. 2010 09:17
Re: Wolff a jemu podobni bavi
mozna jsi na to kapl...
nemel ses ucit gramatiku a radsi ses mel ucit napr.: matematiku. proste neco uzitecneho. z gramatiky se jeste nikdo nikdy poradne nenajedl. gramatika v dnesni dobe je dobra tak na to aby jsi delal voly z lidi na internetu-kdyz ti dojdou argumenty

jinak kupujte si co chcete. jezdete si cim chcete me je to jedno. jen se vyhnete francouskym autum to je sebevrazda.
no a to ze me urazis to me je jedno. klidne si poslus, nemam potrebu se tady hadat jen jsem napsal svuj nazor a to ze nazory nekterych lidi jsou deformovane jejich situaci a kdyby treba meli o neco vic penez tak uz mluvy jinak.
25. 6. 2010 11:37
Re: Wolff a jemu podobni bavi
Stačilo napsat že patříš do družiny GTI a je jasno. Kvúli tomu nemusíš psát takovýhle elaborát.
Takhle Bugatti Veyron by se u vás v garáži nenašlo? >:-[]