Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Audi: nový A6 Avant rovnou i bez DPH

Ondřej Láník
Diskuze (22)
Hlavní novinkou jarní sezony značky Audi je stylový model Audi A6 Avant. Současně s uvedením osobních verzí těchto vozů mohou k prodejcům automobilů Audi zamířit i zájemci o verze N1, u kterých je možné uplatňovat odpočet DPH ve výši 19 % z ceny vozu.

Dovozce automobilů značky Audi vydal následující tiskovou zprávu:

Hlavní novinkou jarní sezony značky Audi je stylový model Audi A6 Avant. Současně s uvedením osobních verzí těchto vozů mohou k prodejcům automobilů Audi zamířit i zájemci o verze N1, u kterých je možné uplatňovat odpočet DPH ve výši 19 % z ceny nového vozu.

Díky možnosti odpočtu DPH potom základní cena vybaveného Audi A6 Avant jen nepatrně přesahuje milionovou částku – A6 Avant N1, poháněné zážehovým šestiválcem o objemu 2,4 l o výkonu 130 kW, přijde bez DPH na 1 012 437 Kč – to představuje úsporu na dani více než 192 tisíc korun. U nejdražšího modelu A6 Avant N1 4.2 quattro ale cenové zvýhodnění, dané odpočtem DPH, činí přes 330 tisíc korun!

Už v základní výbavě všech modelů A6 Avant N1 přitom nechybí ani takové prvky, jako jsou např. čelní, boční a průběžné hlavové airbagy, automatická dvouzónová klimatizace, rozšířený stabilizační systém ESP verze 8.1 s integrovaným brzdovým asistentem a propojený s protiblokovacím systémem brzd ABS, litá kola 7J x 16, dálkově ovládané centrální zamykání, autorádio Concert s přehrávačem CD disků nebo kompletní elektrické ovládání všech oken a vyhřívaných zrcátek.

Audi A6 Avant ve specifikaci N1 se na pohled nijak neliší od svých ryze osobních sourozenců, jediným zřetelnějším rozdílem jsou bezpečnostní černé fólie na zadních bočních oknech v nákladovém prostoru. V interiéru vozu samozřejmě nechybí bezpečnostní přepážka, oddělující prostor pro cestující od zavazadelníku.

Ve verzi N1, umožňující odpočet DPH, se nabízejí všechny modely Audi A6 Avant. Ať již jsou poháněné šestiválcovými zážehovými motory 2.4 (130 kW), 3.2 FSI (188 kW) nebo populárními turbodiesely 2.7 TDI (132 kW) a 3.0 TDI (165 kW). Vrcholem nabídky pohonných jednotek je zážehový osmiválec V8, který z objemu 4,2 l dává výkon (246 kW).

Všechny motory jsou standardně propojeny se šestistupňovými převodovkami, alternativně také se šestistupňovou automatickou převodovkou tiptronic či bezestupňovou převodovkou multitronic. Kromě modelu, poháněného turbodieselem 2.7 TDI, si zákazníci mohou do všech ostatních verzí objednat stálý pohon všech kol quattro, který zlepšuje dynamické možnosti vozu i míru bezpečnosti jízdy.

Ondřej Láník
Diskuze (22)
21. 4. 2005 12:10
Re: KOUKEJ SI PROMNOUT I TO DRUHÝ
parťáku, cos hodil do ringu je celej propocenej. Koule modelíny je dobrej příměr, ovšem máš si ho uschovat, až budeš moci dobře cílit.
21. 4. 2005 11:31
Re: GTI, PROMNI SI OKO
Ale tak to přece vůbec není, tohle auto není pro páprdy. Pokud má Pětku řídit ambiciozní chlap zřetelné akce tak trochu divoch, a řekněme - bohém s uměleckejma sklonama, pak alternativa pro toho, kdo pluje klidnější vodou je tahle stylová kanoe. Pětka je drsná kráska. Tohle je kráska oduševnělá. A obě dvě vedle sebe budou výborně proplouvat. Z velké trojky bych považoval za nejméně inspirativní (jen pocitově, nikoliv technicky) MB. Ovšem, že bych neocenil zavrhoval tohoto svalovce s velice distingovanýma bokama, tak to rozhodně ne.
21. 4. 2005 10:06
Re: JAK CHCEŠ
No jo, ale to je hodnocení FOCUSe. Já u téhle šestky právě nacházím důstojnost, kterou postrádám u čtyřky, a tak nějak mi to do sebe zapadá. Myslím, že tohle auto přesně vystihuje to, čím chce Audi působit. Ideální velikost karoserie, sportovní šmrnc, přitom důstojnej. Bangle tam není, to máš pravdu. Ale zdá se mi, že pokud staví někdo vizuální konkurenční hráz BMW5, tak já ji shledávám v tomhle. Paradoxně je pro mě avant vyváženější než-li sedan. řekněme, že narozdíl od Bangledesignu, naznačuje Audi, že i v takovéhle "jednoduchosti" je styl. A já v tomhle případě přitakávám.
21. 4. 2005 09:26
Re: KAŽDÁ AUTOMOBILKA
Ano, psal. A předevčírem na malého Astona, a před tím na malého Porsche, a předtím na MX5. Že zrovna tebe zarazí můj dnešní příspěvek, to bych nečekal. Vedle toho není trojka a A6 stavěná do kontrastu. Což ani přece být nemůže. A A6Avant je o něčem. A o tom, o čem je pro mě, píšu. A zajímá mě (a určitě nejen mě) názor tvůj na tohle combi.
21. 4. 2005 08:28
KAŽDÁ AUTOMOBILKA
vyrábí auto, které ji nejlépe vystihuje. Audi není (byť krásná) A3, Audi není už vůbec TT, Audi musí vyrábět A4 a chce vyrábět A8. U Audi by ale především měli vyrábět A6 AVANT. Protože zadat si s timhle autem, to je ta prává autoavantýra. Žádné jiné combi nepůsobí podle mě tak vyváženě, majestátně, potentně a zároveň sportovně. Je to velké auto a to combi být má. Je to zvenku dotažené auto do posledního prolisu, a to bych od A6 tedy vyžadoval. Zevnitř je možná až moc složitá, ale chápu, že to do sebe zapadá. A pak, úžasně ji to sluší v té nafocené barvě. Tak já ti A6ko, za tohle za všechno musím složit hlubokou poklonu. P.S. Budeš válcovat svého brášku, a to dokáže málokdo. Neboť jestli něco od Audi, tak tebe.