Audi v Británii zahájilo televizní vysílání
Novou kapitolu automobilového marketingu píše právě v těchto dnech Audi ve Velké Británii. Radikální novinkou je výměna rolí inzerenta a vlastníka licence k vysílání televizního programu. Digitálně vysílaný Audi Channel má zvýšit povědomí o značce mezi automobilovými nadšenci, kteří bydlí v 7,5 milionech britských domácností.
Obsahem 24hodinového vysílacího schématu bude přes den propagační a informační materiál o automobilech značky Audi, v hlavních vysílacích časech a o víkendech bude nový program lákat diváky na všeobecnou zábavu pro širší vrstvy. Pokud program v Británii uspěje, je možné jeho další rozšíření po Evropě.
Program Audi Channel je šířen prostřednictvím satelitu Sky Digital, intenzivně se jedná o terestrickém digitálním vysílání a šíření signálu přes lokální kabelové televizní sítě.
Zřízení kanálu stálo automobilku asi 2 miliony liber, provozní náklady jsou naplánovány na další milion liber ročně. Novinkou také je, že úspěch této televize nebude hodnocen pomocí příjmů z reklamy nebo generovaného prodeje, nýbrž podle změn ve vnímání značky Audi mezi potenciálními zákazníky.
Ukázky z programu Audi Channel jsou na stránkách britského Audi.