Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Benzinová Mazda 6 chce oslovit více firemních zákazníků než dosud

David Bureš David Bureš 27. 11. 2012 • 20:19
122
76
Zobrazit náhledy (122)
Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6
Na českém trhu se nová generace šestky začne prodávat v prvním čtvrtletí roku 2013.

Nová generace Mazdy 6 bude k dispozici s pěti motory z nové řady Skyactiv. Automobilka předpokládá, že evropským prodejům sice budou dominovat turbodiesely, zájem o zážehové agregáty ale má být vyšší než dosud.

Z benzinových jednotek bude pro šestku nabízen 2,0G ve dvou verzích se 107 kW a 121 kW a 2,5G (141 kW), z turbodieselů tu bude 2,2D ve variantách se 110 kW a 129 kW. Každý z nich bude doplněn o start-stop, na výběr bude šestistupňová manuální a automatická převodovka.

Podle Steva Tomlinsona, šéfa nabídky fleetových aut v britském zastoupení Mazdy, prodejům firemních vozů dominují dieselové agregáty, protože mnoho řidičů vyžaduje co nejnižší spotřebu paliva.

Tomlinson říká, že však existuje část řidičů firemních aut, kteří chtějí vůz střední třídy, aby splnili požadavky pracovního nebo životního stylu, tolik kilometrů ale nenajedou. Právě pro ně má být určena Mazda 6 s benzinovým motorem.

Výhodou v zemích, kde se silniční daň počítá od množství vypouštěných emisí, jsou i nízké emise benzinového agregátu z rodiny Skyactiv. V kombinovaném cyklu šestka s 2,0G (107 kW) a manuální převodovkou vypouští 129 gramů CO2 na ujetý kilometr. To odpovídá kombinované spotřebě paliva 5,5 litru na 100 kilometrů.

Na některých trzích se třetí generace Mazdy 6 začne prodávat ještě před koncem roku, čeští zákazníci se vozu dočkají v prvním čtvrtletí roku 2013. České zastoupení Mazdy už zveřejnilo první cenu vozu, která činí 539.900 korun. Ve standardní výbavě bude mimo jiné šest airbagů, klimatizace, autorádio, světla pro denní svícení nebo litá 17palcová kola.

Související články

Témata
28. 11. 2012 22:47
Re: Jako facka
Firmy zajímají celkové náklady. Jedno, komu musí zaplatit, platit musí. Ať jsou to daně, poplatky, palivo, servis.
28. 11. 2012 22:28
Re: liftback?
Pro Evropu je hlavně kombi. Sedan dostal typicky americké rozměry. Mazda není v pozici, kdy by si mohla dovolit vykrývat v Evropě skulinky na trhu.
Avatar - RWD
28. 11. 2012 22:07
Re: Jako facka
mě to taky zajímá, především kolik let a km měli octavie a kolik dosazené m6? Protože firmy často kupují auta nová a zároveň mírně zánovní (do 100tis km) neprodávají. Jestlipak to nebylo tak, že octavie měli 200 000km a m6 se koupili nové?
28. 11. 2012 10:01
Re: Jako facka
:yes: :yes: :yes:
28. 11. 2012 10:00
Re: Možná další auto?
Proč by slevovali něco, co se prodává jak housky na krámě a ještě na to jsou fronty?

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku