Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BMW 3 Gran Turismo stojí od 925.000 korun

18. 3. 2013
99
15
Zobrazit náhledy (99)
BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3 BMW řada 3
Na český trh vstupuje nejprostornější verze BMW 3. Gran Turismo je o 38 tisíc dražší než kombi a o 83 tisíc dražší než sedan řady 3.

BMW 3 Gran Turismo pro začátek přichází s pěticí motorů, všechny dobře známe z ostatních verzí řady 3. Dva benzinové dvoulitry 320i a 328i doplňuje šestiválcový třílitr 335i a dvoulitrové diesely 318d a 320d. Všechny motory jsou přeplňované jedním turbodmychadlem.

Už ve středu přineseme online reportáž z mezinárodní prezentace, kde BMW nabídne k testování modely 335i a 320d.

Základním provedením je 320i a dvojice dieselových čtyřválců. Už u nich najdeme 17palcová litá kola, zadní LED světla, dvojici loketních opěrek, kožený multifunkční volant, automatickou klimatizaci, startování tlačítkem a další výbavu.

Kdo chce silnější motor než 135 kW (výkon shodně verzí 320d a 320i), musí připlatit 110 tisíc za verzi 328i. Motor mechanicky shodný s 320i dává 180 kW, má navíc posilovač řízení Servotronic, dvojitou koncovku výfuku a jiný design litých kol. Šestiválec 335i se pak prozradí výfukem vyvedeným po obou stranách, jinak je jeho výbava stejná.

Z množství příplatkových výbav stojí vedle metalízy (+21 tisíc) za zmínku pakety, ty designové stojí 48 tisíc. Sport Line má 18palcová kola, sportovní sedadla, sportovní volant, černá zrcátka a koncovky výfuku, ambientní osvětlení a specifické barevné kombinace interiéru. Modern Line se vzdává sportovních sedadel a sází na chrom, Luxury Line pak sází na světlé barvy interiéru. Jednotlivé linie se liší i tvarem nárazníků a designem kol.

S Advantage paketem dostane 3 GT zadní parkovací senzory, xenonová světla a světelný a odkládací paket – dohromady za 48 tisíc. Populární jistě bude paket Business za 60 tisíc, který obsahuje navigaci, USB, Bluetooth a lepší palubní počítač. Parkovací paket zase přidá kamery na všech stranách karoserie, přední a zadní parkovací senzory a elektricky sklopná zrcátka s automatickým stmíváním – podle kombinace s dalšími pakety za 42 až 55 tisíc.

BMW 3 Gran Turismo - technická data a ceny
Model320i328i335i318d320d
Převodovka6M (8A)6M (8A)6M (8A)6M (8A)6M (8A)
Zdvihový objem [cm3]19971997297919951995
Válce/ventily4/44/46/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]135/5000-6250180/5000-6500225/5800-6000105/4000135/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]270/1250-4500350/1250-4800400/1200-5000320/1750-2500380/1750-2750
Max. rychlost [km/h]230 (229)250 (250)250 (250)210 (210)230 (226)
Zrychlení 0-100 km/h [s]7,9 (7,9)6,1 (6,1)5,7 (5,4)9,7 (9,6)8,0 (7,9)
Komb. spotřeba [l/100 km]6,6 (6,2)6,7 (6,4)8,1 (7,7)4,5 (4,8)4,9 (4,9)
Cena [Kč]947.500,-1.057.500,-1.215.000,-925.000,-995.000,-
Cena automat [Kč]1.002.150,-1.112.150,-1.269.650,-979.650,-1.049.650,-

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Design
| 19. 3. 2013
[odkaz]
sportback je stejně vysoký jako A4, tady je rozdíl - jak vidno z obrázku, proti běžné trojce značný. nastupovat se bude výš - "tohle jde spíš do MPV"
Avatar - donPedro
Mnichovský klenot
| 19. 3. 2013
Není tedy určen pro mládež, pro piloty třídy M všech věkových kategorií, anóbrž je to prémiový střednětřídní kočár pro středněvěkou střední třídu. Mírně vyšší posaz, mírně větší intereriér, na palubce analogová klasika, ruční brzda je zač chytit, žádná zbytečná LCD televize v palubce, motorová paleta klasicky mnichovská. A tak za tento počin má u mne BMW velké plus, bravo :yes:
Avatar - rohYpnol
Napodruhé lépe
| 19. 3. 2013
Zatímco 5GT bylo doslova nevzhledné monstrum, 3GT už nelze upřít jistou dávku elegance. Zadní víko kufru sice krásy nepobralo, ale přinejmenším silueta a přední část vozu je provedením čistá. Dokonce tak liniově harmonická, že třeba BMW 5 může jen tiše závidět... Poněkud smutné, že BMW nedokáže vytvořit klasický sedan tak harmonický, jako tohle GT...
Smysl, ten určitě model má. Jen mám poněkud obavy, aby se nám z Octavie nebo Rapidu nestaly místo liftbacku také GT >:D >:-[]
Avatar - 3_diamanty
nadhera
| 19. 3. 2013
toto bmw sa mi paci ;-)
Avatar - iudex
Design
| 19. 3. 2013
No podľa mňa to až také vysoké nebude, v reále tipujem, že väčšia výška oproti sedanu len dosiahne úroveň bežnej mainstreamovej strednej (aj keď presné rozmery teraz neviem). O MPV nemôže byť reč ani vzdialene.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku