Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BMW 5 xDrive: Nyní i s turbodieselem, ceny začínají na 1,4 milionu Kč

31. 1. 2011 • 17:37
112
34
Zobrazit náhledy (112)
BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW
Nabídka pohonu všech kol pro BMW řady 5 se brzy rozroste o verze 530d a 535i, které doplní dosavadní 550i.

Zájemci o BMW řady 5 s pohonem všech kol se už nemusí poohlížet po 5 Gran Turismo nebo po osmiválcovém 550i xDrive sedan. Ve 2. čtvrtletí dorazí na českých trh hned tři nové verze kombinující šestiválcový motor a pohon všech kol: zážehový 535i xDrive sedan a dieselové 530d xDrive s karoserií sedan i kombi Touring.

Pohon všech kol bude díky novým šestiválcům cenově dostupnější – sedan 530d xDrive vyjde na rovného 1,4 milionu korun, benzinové twin-scroll turbo 535i xDrive je pak o 20 tisíc dražší. Touring 530d xDrive bude stát 1.466.250,- Kč.

Všechny verze řady 5 xDrive mají standardně osmistupňovou automatickou převodovku, zatímco předchozí generace (E60/E61) umožňovala spojit pohon všech kol také s ručně řazeným ústrojím.

Oba šestiválce vykazují s pohonem všech kol lepší akceleraci a překvapivě i nižší kombinovanou spotřebu než ekvivalent s pohonem zadních kol. Motor 535i vykazuje s pohonem xDrive stejné parametry jako bez něj, turbodiesel 530d xDrive má o 10 kW vyšší výkon a o 20 Nm vyšší maximum točivého momentu než 530d s pohonem zadních kol.

BMW 5 (F10/F11) - ceny verzí s pohonem všech kol
Model530d530d xDrive535i535i xDrive550i550i xDrive
Převodovka6M (8A)8A6M (8A)8A8A8A
Zdvihový objem [cm3]299329932979297943954395
Válce/ventily6/46/46/46/48/48/4
Největší výkon [kW/min-1]180/4000190/4000225/5800225/5800300/5500-6400300/5500-6400
Největší toč. mom. [Nm/min-1]540/1750-3000560/2000400/1200-5000400/1200-5000600/1750-4500600/1750-4500
Maximální rychlost [km/h]250 (250)250250250250250
Zrychlení 0-100 km/h [s]6,3 (6,3)6,16,0 (6,1)5,95,04,8
Kombinovaná spotřeba [l/100 km]6,3 (6,1)5,78,5 (8,4)8,110,411,0
Pohotovostní hmotnost [kg]1790 (1795)18651760 (1775)184019051975
Cena sedan [Kč]1.248.750,-1.400.000,-1.272.500,-1.420.000,-1.812.500,-1.890.000,-
Cena Touring [Kč]1.315.000,-1.466.250,-1.338.750,----

Uvedená technická data platí pro karoserii sedan. Ceny jsou platné od ledna 2011, ceny verzí 530d xDrive a 535i xDrive od března 2011.

Témata
Avatar - Hamunasakra
1. 2. 2011 18:31
Re: S drobným zpožděním...
Jestli máš v okolí lidi co ho maji, tak to se na konkrétnosti zeptej snad radši přímo jich. Já to mám jen z druhý ruky - byť z docela solidních informací
Co si pamatuju předepsanej servis je myslim každejch 10 tisíc, občas musíš do servisu i častějš. Při každý návštěvě měníš krom náplní i brzdy, při každý druhý kotouče k tomu, jo který maj navíc tendeci k nečekanýmu popraskání - kotouče 30, desky 10 tisíc + tak nějak podobně. Není to úplně šílený a pokud auto používáš jen o víkendech na zábavu tak to snad ještě jde, jinak ale leze do peněz víc než 911, který díly vydržej (o dost) dýl. Nech si povyprávět konkrétnosti přímo od majitele, já už si to nepamatuju přesně, nicméně to že "běžnej provoz" Nissanu GT-R vyjde až nečekaně draho, to mi v hlavě zůstalo - a možná ještě víc mi vadí ta nutnost jezdit tak často do servisu - mně osobně je bližší auto typu tý Alpiny B5 která v běžnym světě jezdí naprosto neskutečně a vopravdu rychle a přitom je to i super auto na obyčejný denní ježdění - cena a provozně servisní náklady taky nejsou úplně nízký ale furt se to "tak nějak vejde" - a určitě tě nehoní každejch 5 tisíc km do servisu.
Je to určitě i o osobních preferencích, ty moje se holt jmenujou Alpina B5 ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
1. 2. 2011 16:35
Re: prostě bmw
Tak to si mě s někým pleteš ;-)
Avatar - Vampix(Diesel Power)
1. 2. 2011 15:42
Re: prostě bmw
nene, to byla jen ironie, jen sem tuhle novinku taky viděl poprvé až u 5 touring a vůbec o passatu nevím, že má takové vymoženosti. Někde v marketingu udělali chybu, novinky se mají prezentovat.... Ale je pravda že o značku BMW se zajímám notně více než o koncern...

Každopádně 5T nemám v plánu a ani si ji nebudu pořizovat i přesto, že vůz je to podle mně víc než výborný a povedený.
Avatar - positivemind
1. 2. 2011 14:18
Re: S drobným zpožděním...
Jaký jsou servisní náklady? Mají ho dva známí a ještě si nestěžovali - a to žádní stamilionáři nejsou. Neptal jsem se na to, tak mě to zajímá...

UPDATE: tak jsem po tom pátral a vychází to kolem 30k Kč/servis (na každých 10tis km).
Avatar - Hamunasakra
1. 2. 2011 14:13
Re: S drobným zpožděním...
Ad Alpina - ono jsou to dnes víceméně jen dotaženější verze BMW - Alpina už neupoužívá ani vlastní motory jako dřív = Alpina B5 je de facto trochu vylepšený BMW 550 ;-)
PS: GT-R se mi teda líbí a snad bych i akceptoval pořizovací cenu, ale reálný provozně-servisní náklady jsou prostě moc - já bych jako autoideál viděl právě tu Alpinu B5 Bi-turbo :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku