Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BMW X4: X-trojka pro extroverty má až 230 kW

Michal Fokt Michal Fokt 6. 3. 2014
48
76
Zobrazit náhledy (48)
BMW X4 BMW X4 BMW X4 BMW X4 BMW X4 BMW X4 BMW X4 BMW X4 BMW X4 BMW X4 BMW X4 BMW X4 BMW X4 BMW X4 BMW X4 BMW X4 BMW X4 BMW X4 BMW X4 BMW X4 BMW X4 BMW X4 BMW X4 BMW X4 BMW X4 BMW X4 BMW X4 BMW X4 BMW X4 BMW X4 BMW X4 BMW X4 BMW X4 BMW X4 BMW X4 BMW X4 BMW X4 BMW X4 BMW X4 BMW X4 BMW X4 BMW X4 BMW X4
Pokud vám přijde BMW X3 moc velké a moc praktické, můžete se už teď těšit na model X4, jenž před užitnými vlastnostmi preferuje vizuální atraktivitu.

BMW X6 byl pokus, který vyšel opravdu náramně. Sice zafungoval především v Evropě, ale vzhledem k tomu, že zde tvoří "kupé" verze modelu X5 přibližně polovinu prodejů mnichovských SUV této velikosti, není divu, že se tento trend posouvá o kategorii níž a stejný recept byl použitý na model X3. Výsledkem je model X4, jenž se po loňském debutu studie X4 Concept v Šanghaji představil v sériové verzi.

Produkční model se podle očekávání liší jen v detailech. Má jiný tvar předního nárazníku, nicméně X4 debutuje včetně paketu M Sport, takže není vyloučeno, že se s variací na ten "konceptový" setkáme u standardního provedení. Dalším rozdílem jsou nástavce prahů v barvě karoserie, odlišná optika zadních svítilen a zcela v souladu s očekáváním byl zcivilizován zadní nárazník.

K pohonu X4 bude určeno šest motorů, tři naftové a tři benzinové ve výkonové škále od 135 kW do 230 kW, všechny s technikou TwinPower Turbo a to včetně nového dvoulitrového turbodieselu s výkonem 140 kW. Samozřejmostí je na jedné straně pohon všech kol xDrive, na druhé pak prvky EfficientDynamics v čele se systémem Auto Start Stop a rekuperací kinetické energie nebo v případě verzí s osmistupňovým automatem jízda setrvačností.

V kabině sedí řidič a spolujezdec o 20 mm níž, než v X3 a také zadní sedadla jsou tvarována s důrazem na převoz dvou pasažérů, ačkoli oficiálně je X4 pětimístné s možností sklápění zadních sedadel v poměru 40:20:40. BMW slibuje nejnovější infotainment ConnectedDrive a širkou škálu asistenčních systémů. Ve standardní nabídce nebude chybět variabilní sportovní řízení nebo systém Performance Control.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Macaenománie
fOE
| 7. 3. 2014
Podivej jak ambiciozne ma nastavenou cenu Evoque a to jak za priplatky tak i za samotne auto, ktere ve sve nejvyssi naftove verzi saha jen na uroven X4 s 20d. A stejne je to prodejni trhak protoze jednoduse design (a taky jmeno, znacek na kapote atd.) prodava. Byt to na mne nedaval bych X4 zadnou sanci, me se nelibi, ale mozna se najde dost lidi kterym se bude libit moc a pak ta cena (navic rozpustena v leasingu a po slevicce) nebude zadna stopka.
JEDNORAŇÁK
Mig_35
| 7. 3. 2014
Fakt? Já jsem už 6GC párkrát potkal na cestě a nelíbí se mi vůbec. Klasické kupé ještě snesu, ale tohle bych fakt nemusel. Kdyby mi dali vybrat mezi 4GC a 6 tak neváhám ani chvilku. Kdyby mi dali ale vybrat mezi klasickou šestkou kupé a čtyřkou kupé, to už by tak jednoznačné nebylo...
JEDNORAŇÁK
MariAchi
| 7. 3. 2014
Ano, 4GC :-)
A ano, je to parádní auto, ale proti 6GC je to jen slabý odvar.
Avatar - Blue Sun
4 důvody pro pochvalu
Blue Sun
| 7. 3. 2014
Předpokládám, že jsi to myslel jako ironii :-)
Avatar - Blue Sun
Proti proudu...
Blue Sun
| 7. 3. 2014
Závist? A k čemu? Musím nekriticky obdivovat nesmysl, abych náhodou nezáviděl? Máte dost jednoduchý život a pohled na svět...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku