Bourák Meeke v Polsku nepojede. V C3 WRC ho znovu nahradí Mikkelsen
Asi to není velké překvapení. Pro italskou soutěž dostal Kris Meeke hlavní úkol – dojet do cíle. Auto však rozbil hned v pátek, znovu po vlastní chybě. Letos sice jednou vyhrál, ale taky třikrát boural. A jak si všiml třeba i slavný Carlos Sainz, když už Kris bourá, tak pořádně. A to se na i na účtu továrního týmu musí projevit. „Kris zkrátka nebyl schopen jet v tempu, aby se vyhnul problémům. Přitom tvrdil, že se po prvních zkouškách v autě cítí velmi dobře,“ krčil rameny šéf Citroënu Yves Matton.
Takže opravdu není velkým překvapením, že pro příští podnik, tedy polskou rallye, bude muset Kris sedačku uvolnit pro Andrease Mikkelsena, který navíc loni u našich severních sousedů vyhrál. Tehdy ještě za volantem Pola WRC.
Zítra osmadvacetiletý norský jezdec se s Citroënem C3 WRC svezl už v Itálii, že by to ale byla velká sláva, to tedy zrovna ne. Mikkelsen soutěž na Sardinii dokončil na osmém místě a za ním už byly auta kategorie R5… Yves Matton sice tvrdil, že C3 WRC ještě nebyla tak úplně připravená na specifický jezdecký styl Mikkelsena, který méně brzdí levou nohou. Na druhou stranu, kvality Andrease jsou nezpochybnitelné a výsledek horší, než se čekalo.
Ono asi opravdu nebude úplně jednoduché francouzský speciál uřídit. Meeke s Breenem si od začátku sezony stěžují na nepředvídatelné chování zadní části auta, Meeke se v Itálii nechal slyšet, že prostor pro jízdu na hraně je v případě C3 WRC velmi úzký…
Sám jsem velmi zvědavý, jak se s citroënem bude v Polsku Andreasovi dařit. Stabilní výsledky by už francouzský tým hodně potřeboval! Ještě aby tak někoho z vedení Citroënu napadlo s účastí ve WRC seknout. C3 WRC je krásný speciál, značka pak v mistrovství světa tradiční a veleúspěšná a letošní šampionát i díky čtyřem týmům zajímavý jako už hodně dlouho ne. Mikkelsenovi tedy budu držet palce a Krisovi přát, aby ve Finsku, kde loni vyhrál, zase chytil rytmus!