Citroën řeší problémy s C3 WRC. Chová se divně.
Díky odjetým testovacím kilometrům měli mít náskok před konkurencí, mluvilo se o neskutečné rychlosti speciálu C3 WRC, připraveného podle nových pravidel. První dvě soutěže mistrovství světa však byl jeden velký průšvih.
Na Rallye Monte Carlo řešil Kris Meeke několik technických problémů, jednou také skončil mimo trať, lepší to rozhodně nebylo ani teď o víkendu ve Švédsku. Kris znovu vyletěl ven, v závěji pak ztratil osm minut. „Zadek auta se chová naprosto nepředvídatelně. Z ničeho nic se dostane ze stopy a pak už s tím často nejde nic dělat. A přesně tohle se mi stalo v mírné pravotočivé zatáčce a do následující levé jsem už zkrátka nezatočil,“ popisoval krizovku Kris.
Asi se nevymlouval. Na úplně stejné problémy si stěžoval také jeho týmový kolega Craig Breen. „Řešil jsem několik obtížných situací, zadní část auta si občas dělá, co chce. Nejhorší je, že nevíte, kdy to přijde. V některých rychlostních zkouškách se neděje vůbec nic, abyste se pak najednou divili, co vám auto pod rukama dělá.“
Něco na tom bude. Ojedinělé chyby jsou jedna věc, Citroën C3 WRC ale zatím není ani nijak zvlášť rychlý. Ve Švédsku skončil Craig Breen na pátém místě, na vítězného Latvalu ztrácel skoro tři minuty. Kris pak zajel v rychlostních zkouškách jen dvakrát druhé místo, nijak zvlášť nezatáhl ani v neděli, kdy mu už vlastně o nic nešlo. Stále se nejčastěji pohyboval kolem pátého místa. Na jednoho z největších předsezónních favoritů nic moc.
Další šanci dostane tovární Citroën za měsíc v Mexiku, že se ale chlapcům nepojede úplně lehko, na to si můžete vsadit. Dobrý výsledek je už hodně potřeba!