Brabus v Ženevě 2005
SLR McLaren
Už tak více než dostatečný výkon kompresorem přeplňovaného osmiválce povyrostl díky aplikaci chlazení paliva, upravených vačkových hřídelí a otevřených závodních výfuků až na 486 kW při 6.500 ot. a dokáže vůz z klidu na stovku katapultovat za 3,6 s, což mu otevírá dveře do té nejvybranější společnosti. Maximální rychlost 340 km/h pomáhají zvládat přepracované oba spoilery z karbonu - přední modifikovaný nástavec omezuje vztlak přední nápravy, karbonový difuzér zase upravuje proudění vzduchu pod vozem. Odpovídající jízdní vlastnosti zprostředkují 20" vícedílné ráfky Brabus Monoblock VI s vysokovýkonnými pneumatikami 225/30 a 305/25. Interiér podtrhuje exkluzivní černo-červené čalounění kůží a alcantarou s exkluzivními koberečky, precizní obložení palubní desky karbonem a zejména vlastní závodní volant, kvůli snazšímu nastupování a vystupování dole zploštělý a vybavený tlačítky selektivního řazení samočinné převodovky. Cena 600.000 € zahrnuje leteckou dopravu zakoupeného vozu kamkoliv po světě.
Maybach SV 12
VIP posádka Maybachu v úpravě Brabusu může být připojena k internetu nebo vychutnávat filmové dílo na dvou patnáctipalcových LCD monitorech a přitom cestovat extrémně vysokou rychlostí. K luxusu staronové německé značky přidal Brabus pořádnou špetku síly. Upravený motor má místo 405 kW nyní 471 kW při 5100 ot./min a současně automobil není omezován v rozletu omezovačem. Nejvyšší rychlost tak povyskočila na 314 km/h. Ke zrychlení z 0 na 100 km/h za 4,9 s pomohl vyšší točivý moment, který nyní dosahuje maxima 1026 Nm již při 1750 ot./min.
Brabus k těmto hodnotám přišel tradičně nelehkou cestou zvětšování objemu motoru. Z původního objemu 5,5 l vznikl převrtáním a zvětšením zdvihu (tzn. nová kliková hřídel) motor o objemu 6,3 l. Připomínáme, že jde o agregát přeplňovaný dvěma mechanickými dmychadly Lysholm . V rámci úprav byly nově naladěny vačky ovládající ventily, nové naladění řídící jednotky a motor dostal nová výfuková potrubí s kovovými katalyzátory.
Extrémně vysoké rychlosti kladou extrémní nároky na kola a pneumatiky, které současně nesou velmi těžký automobil. Brabus proto vyvinul nová kovaná jednadvacetipalcová kola BRABUS Monoblock VI. Pneumatiky o rozměrech 275/40 R21 resp 315/35 R21 dodává Dunlop. Brabus upravil také vzduchové odpružení, které snížilo světlou výšku Maybachu o 15 mm, údajně bez vlivu na komfort na palubě.
Cestujícím na palubě je k dispozici pojízdná kancelář s integrovaným počítačem a velkými multimediálními LCD displeji v zadní straně předních sedadel. Na nich mohou prací unavení cestující sledovat film přehrávaný z DVD (měnič na 6 disků). Připojení počítače s pevným diskem 80 GB k internetu je realizováno pomocí sítě UMTS.
Brabus ForFour
Smart přivezl do Ženevy silný ForFour v podání Brabusu. Přeplňovaný čtyřválec Mitsubishi má výkon 130 kW a nejvyšší točivý moment 230 Nm. Výsledek: zrychlení na 100 km/h za 6,9 s, nejvyšší rychlost 221 km/h.
Technicky propracovaný tuning firmy Brabus zasáhl naplno také řadu ForFour. Na mušku se tvůrcům rychlých Smartů dostal ForFour s největším zážehovým čtyřválcem. Přeplňovaný motor původem z Coltu CZT v Bottropu dále vyladili na konečných 130 kW. Nejvyšší rychlost tohoto ForFouru činí 221 km/h. Zrychlení z klidu na 100 km/h trvá 1090 kg těžkému Smartu pouze 6,9 s.
Design i funkci vylepšují sedmnáctipalcová kola z lehkých slitin, snížený podvozek, nový spojler vpředu i vzadu a sportovně vyhlížející boční prahy. Vzadu jsou výrazné chromované koncovky výfuku.