Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

British Petroleum do roku 2021 nabídne nabíjení na 100 % během pěti minut

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 1. 8. 2019
46
30
Zobrazit náhledy (46)
Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace Jaguar I-Pace

Britská energetická společnost British Petroleum investuje do vývoje technologií, které mají zkrátit čas nabíjení baterií elektromobilu na úroveň srovnatelnou s tankováním benzinu či nafty. Zároveň má být k dispozici dojezd až kolem 480 kilometrů.

Společnost British Petroleum si podobně jako řada dalších zpracovatelů ropy a producentů fosilních paliv uvědomuje, že se musí přizpůsobit současnému zaměření na elektrickou mobilitu. Díky tomu investuje do vlastního vývoje i nově vznikajících firem s cílem získat významnou pozici na stále rostoucím trhu s bateriemi a nabíjecí infrastrukturou.

David Eyton, šéf technologické divize British Petroleum, v rozhovoru pro agenturu Bloomberg nedávno uvedl, že jeho společnost se mimo jiné soustředí na výrazném času zkrácení nabíjení baterií elektromobilů na 100 procent jejich kapacity.

Za tímto účelem investuje britská společnosti do izraelské firmy StoreDot a jejího vývoje akumulátorů a systémů nabíjení. Tato firma již v minulosti prezentovala akumulátor FlashBattery, který bylo možné nabít na plnou kapacitu během pěti minut a přitom zajistit jízdní dosah až kolem 480 kilometrů.

Společnost British Petroleum v současnosti investuje právě do těchto akumulátorů a jejich systému nabíjení implementovaného do 150kW nabíjecích stanic. David Eyton pak v rozhovoru zmínil, že cílem je uvedení akumulátorů i uvedených nabíjecích stanic na trh do roku 2021. British Petroleum se pak může stát dodavatelem akumulátorů pro výrobce elektromobilů a zároveň i poskytovatelem infrastruktury pro jejich rychlé nabíjení.

Zdroj: The Driven

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: a je to tam ... skoro
| 1. 8. 2019
Nojo vypadáš trochu jako elektronegativista ;-)

Já se taky víc těšim na vodíkový nejen auta https://video.aktualne.cz/…78e0cc47ab5f122/ ale elektroauta určitě smysl maj = a ta úspora efektivity neposílat gigantický množství energie do rafinérii na výrobu benzínu a nafty a ty pak vozit tisícema cisteren furt dokola na čerpačky = ta efektivita posílat energii přímo do aut = je okouzlující :yes:
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Co to s těmi baterkami udělá?
| 1. 8. 2019
Kde si vymyslel ten nesmysl o 100 km? To v reálu ujedou ty největší klumpry = např. VW eUP

Slušný modely a jedno jestli cenově dostupná Kia nebo https://autobible.euro.cz/…ete-a-nejen-ten/ ujedou reálně +/- 400 km. No plus 400 km teda 400+ ;-)

Vlastní parkovací místo = maj mraky lidí. Kdo bydlí v paneláku a parkuje před nim = ten holt spalovák = ty máš třeba mobil s bezdrátovym nabíjenim a auto co ho má?
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Nějak to nepasuje
| 1. 8. 2019
Opravdu = nejde o věčný zastavení jádra = ale v týhle generaci = kdy je šíleně drahý všechny stavby se neúměrně prodražujou i produlužuje výstavba a kWh z jádra je někde na 2násobku tržní ceny energie

V další generaci = rozhodně v těch malejch lokálních na kterejch dělaj ať v Británii nebo v Americe = tam by měly bejt náklady a výsledná cena téměř na polovině = teda téměř na aktuální tržní ceně. To je něco hodně jinýho

Kde se vezeme energie na tankování aut? No jen jí nepoužiješ na to co má dneska největší spotřebu elektrický energie https://zpravy.aktualne.cz/…5e8ac1f6b220ee8/ ale pošleš jí rovnou = do těch aut. Velký čerpačky s benzínem a naftou se dneska zavážej 3x denně = ten řetězec je drahej, neefektivní o ekologický zátěži radši nemluvit. De zkrátit = tu elektřinu dáš do auta přímo
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: a je to tam ... skoro
| 1. 8. 2019
Test reálnýho dojezdu ukázal co sem napsal = no problem přes 400 km. Dostali sme se do fáze = za 5 minut 400 km

To je už ok

Muj hybrid dá na jednu nádrž sice skoro 1000 km a při troše snahy i přes = ale těch 400 km za 4-5 považuju za ok

Teď sem zvědavej na ten vodík = do roka a do dne by ta čerpačka na Barrandově konkrétně na to moje ježdění po Praze a Středočeskym kraji měla stačit. Dojezd taky možná téměř 1000 km = jednou za týden deset dní se stavit natankovat = naprosto v pohodě
Avatar - Zetti
Re: Re: Re: Re: Re: Co to s těmi baterkami udělá?
| 1. 8. 2019
Ale ja sem elektronegativista, prestoze mam v garazich zasuvky az 3x32A. Ale elektrorealita neni tak cerna jak se nekdo snazi nastinit.
Na druhou stranu se nesnazim to nekomu otravit. Kazdy ma svuj mozek a kdyz si ma nabit drzku je to jeho vec. Za urcitych podminek ma elektromobilita svou logiku

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku