Britští řidiči tvrdí: Nejlépe se ovládá vůz MG6
Poté, co BMW nechalo padnout automobilku MG Rover a vše s ní související prodalo, to vypadalo na konec tohoto britského výrobce, tím spíš, že torzo firmy přešlo pod čínský koncern SAIC, takže v Asii nyní probíhá výroba komponentů i montáž většiny vozů značek MG a Roewe, přičemž v britském Longbridge oficiálně zůstává pouze vývojové centrum a probíhá zde finální montáž modelu MG6.
Důvod k optimizmu nezavdávalo ani tápání čínských vlastníků MG Motor ohledně modelového portfolia, neúspěšná snaha o koupi značky Rover i fakt, že část zkrachovalé firmy původně patřila čínské značce Nanjing. Když k tomu přidáte (logicky) očekávatelné předsudky britských motoristů, vypadalo to spíše na orientaci na čínský trh a odchod z Evropy.
Jenže nyní, po 9 letech, zdá se, Britové objevují kouzlo patrně dobře postavených "čínských" vozů. V anketě Driver Power 2014 nejčtenějšího britského automobilového týdeníku Auto Express, jíž se účastní údajně přes 50 tisíc čtenářů, velmi slušně zabo(j)doval model střední třídy MG6, prodávaný jako liftback a sedan. Byl vyhlášen jako "Best Handling Car", tedy auto s nejlepší ovladatelností.
Ba co víc, v žebříčku Top 150 Cars to Own se umístil MG6 na šestém místě celkově, dále byl třetí v kategorii Ride Quality (za Land Rovery Discovery III a IV), druhý ve třídě Family Cars a vešel se i na konec první desítky, co se komfortu sedadel týče. Zdá se, že zákazníci MG6 opravdu milují. Že jsou pořadí v žebříčcích místy poněkud absurdní, asi není důležité, vždyť co si může automobilka přát víc, než spokojeného majitele, jenž dokáže své auto takhle pochválit...