Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Chevrolet Camaro by mohl dostat 2,0 Turbo

David Bureš David Bureš 17. 12. 2012 • 10:34
18
10
Zobrazit náhledy (18)
Chevrolet Camaro Chevrolet Camaro Chevrolet Camaro Chevrolet Camaro Chevrolet Camaro Chevrolet Camaro Chevrolet Camaro Chevrolet Camaro Chevrolet Camaro Chevrolet Camaro Chevrolet Camaro Chevrolet Camaro Chevrolet Camaro
Downsizing se nevyhne ani budoucí generaci amerického pony caru, jeho základní verze bude patrně poháněna čtyřválcem.

Nová generace Chevroletu Camaro má přijít na trh v roce 2014 a americká automobilka zvažuje, že pod kapotou základní verze tohoto auta bude pracovat přeplňovaný benzinový čtyřválec.

Šestá generace Camara by mohla použít motor 2,0 Turbo známý například z Cadillacu ATS. Tento agregát dosahuje v ATS výkonu 203 kW a točivého momentu 353 Nm.

Taková síla by budoucímu Camaru mohla stačit. Nynější základní varianta tohoto pony caru je poháněna 3,6litrovým vidlicovým šestiválcem o výkonu 241 kW a točivém momentu 377 Nm.

Camaro už v minulosti bylo se čtyřválcem nabízeno. Čtyřválcový agregát o objemu 2,5 litru dostala třetí generace vozu, s tímto motorem však byla nabízena jen několik let v polovině osmdesátých let.

Šestá generace Camara má použít novou platformu, díky které má být lehčí než současné provedení. Čtyřválec by tak výkonům vozu neměl uškodit, otázkou však je, zda se tato jednotka hodí k typu auta, jakým je Camaro.

Budoucí Camaro samozřejmě dostane i větší motory s více válci. V nabídce s největší pravděpodobností bude i šestiválcové provedení s výkonem okolo 300 koní (220 kW), Camaro SS opět dostane osmiválec, ten má mít okolo 400 koní (294 kW).

Cestou čtyřválce se vydá i konkurenční Ford Mustang. Ford již potvrdil, že základní verze nové generace Mustangu bude poháněna čtyřválcovým motorem. Ten bude s největší pravděpodobností vycházet z turbodmychadlem přeplňovaného 2,0 EcoBoost z Focusu ST, hovoří se ale o tom, že objem agregátu pro Mustang bude činit 2,3 litru.

Související články

Témata
Avatar - HitmanPB
17. 12. 2012 23:47
A čo takto 1.2 HTP ???
:no:
17. 12. 2012 18:49
Re: A co takhle pořádný diesel?
No me spis hlava nebere proc tam nehodej, kdyz uz neco opravdu malyho (na camaro) 2,8 V6 Turbo co ma insi a insi OPC obzvlast kdyz udajne v MY2013 to ma mit 400 koni...
17. 12. 2012 16:43
Re: A co takhle pořádný diesel?
S dieselem do sportovních vozů přišel VW/Audi tak si to také nechají u sebe upadlíci. Sice mám také naftáka, ale do sportovních vozidel to nepatří.
17. 12. 2012 11:34
ponuka / dopyt
ak to zakaznici chcu / budu kupovat tak preco by to nemal vyrobca ponukat, to by boli v tom GM snad idioti. Standartne Camo je v podstate GT a tam je turbo dvojliter v ponuke aj u inych vyrobcov (Hyundai napriklad). Kto chce, kupi si V6 a kto chce SS tak si kupi SS. Jednoduche. Na rozdiel od 1,2TSi v aute ktore je "class of its own" ten turbo dvojliter na rozumne jazdenie staci
Avatar - Alpinis182
17. 12. 2012 11:16
Apríl...
Ono je dnes 1.dubna ? 8-s :no:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku