Chevrolet utápí stamilióny dolarů v anglickém fotbalu
Nejnovější oficiální oznámení o spolupráci mezi výrobcem automobilů a fotbalovým klubem pochází z konce července. Podle materiálů automobilky vstoupil Chevrolet do čtyřletého smluvního vztahu s Liverpool Football Club jako jeho oficiální automobilový partner.
Partnerství potrvá do konce ročníku 2015/16 Barclays Premier League a evropských kampaní a zahrnuje zviditelnění značky na Anfield na domácím hřišti Liverpoolu, propagaci v rámci tiskovin klubu, digitálních publikací a fanouškovských stránek a komerčních vystoupení hráčů. Chevrolet je také oficiálním sponzorem předsezónního turné klubu.
Koncem května Chevrolet oznámil, že podepsal pětiletou smlouvu s Manchesterem United. Ta obsahuje také vytvoření poháru Chevrolet China Cup jako součásti Manchester United 2012 Tour.
Kromě sponzorství Manchester United oznámil Chevrolet v květnu také tříleté partnerství s One World Futbol Project, oceňovanou společností a tvůrcem míče One World Futbol. Jedním z výsledků bude 1,5 milionu prakticky nezničitelných fotbalových míčů dodaných mladým lidem ve válkou postižených oblastech, uprchlických táborech, oblastech postižených katastrofami a jiným znevýhodněným komunitám na celém světě.
Ani v jednom případě Chevrolet oficiálně nezveřejnil částky, které hodlá do fotbalu investovat. Podle serveru Automotive News uvedl fotbalový klub Manchester United, že sponzorská smlouva s Chevroletem mu přinese do roku 2021 celkem 559 milionů amerických dolarů.
V souvislosti se smlouvou mezi Chevroletem a fotbalovým klubem Manchester United se hovoří o odchodu marketingového ředitele GM Joela Ewanicka. Právě on měl stát za jejím podpisem. V oficiálním prohlášení pro tisk ale uvedl Greg Martin, mluvčí General Motors, že Joel Ewanick nesplnil očekávání společnosti.