Chevrolet Volt vznikne v levnější verzi s menším jízdním dosahem
Plug-in hybridní vůz, někdy vydávaný také za elektromobil s prodlouženým jízdním dosahem, Opel Ampera můžete v současnosti v Česku koupit bez stokoruny za kulaťoučký milion, což je na kompakt dost peněz, zvlášť když české úřady nejsou nakloněny žádným subvencím ekologicky šetrné individuální dopravy.
Za tyhle peníze dostanete elektromotor s parametry 111 kW a 370 N.m v téměř 1750 kg vážícím autě, schopným ujet na plně nabité akumulátory více než 70 km a za asistence spalovacího motoru pak přes 550 km. Na běžné popojíždění po městě asi dostatečné, ba co víc, možná až příliš dobré. General Motors se totiž rozhodl pro Volt druhé generace připravit kromě evoluce stávajícího modelu také lacinější variantu s menšími akumulátory, které zajistí o něco menší jízdní dosah na elektřinu.
Zatím není známo, kolik elektrických kilometrů najede "odtuněný" Volt, ani kolik redukce akumulátorů srazí z váhy a pořizovací ceny, v USA se však spekuluje o ceně 37.500 dolarů (bez dotace ve výši 7500 dolarů), tedy o 10 tisíc dolarů méně, než bude stát "běžný" Volt. V Česku by tedy Ampera II mohla začínat někde na 800 tisících korunách. V prodeji by se měla základní verze objevit v polovině roku 2016 coby MY2017, zatímco druhá generace Voltu v "originálním" balení s dosahem kolem 600 km by měla stihnout zahájení prodeje na sklonku příštího roku jako MY2016.