Čínský Geely snižuje na domácím trhu ceny
"Během prvních čtyř měsíců jsme kvůli cenové konkurenci snížili prodejní ceny u třetiny našich modelů až o 4 procenta. Týká se to zejména u starších modelů", řekl před několika dny manažer Geely Automobile Holdings Lawrence Ang Siulun. Během roku 2006 se očekává snížení prodejních cen automobilů na domácím trhu celkem asi o 10 procent.
Podle představitelů automobilky to však nebude mít nepříznivý vliv na obrat ani na očekávaný dobrý hospodářský výsledek automobilky. Poptávka po nových modelech je silná a například právě uváděný Geely King Kong zvýší průměrnou prodejní cenu vozů Geely o 25 %, po té, když už v minulém roce došlo ke zvýšení o 7 %.
Geely má na čínském trhu podíl 4,8 % a letos by chtěl prodat 180 tisíc vozů. Meziročně to představuje nárůst o 35 %, z loňských 135 tisíc prodaných vozů.