Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Citroën C5: Ceny začínají pod půlmilionem, 1,6 THP za 599.900,- Kč, Millenium 2,0 HDi za 579.900,- Kč

8. 11. 2009 • 23:19
20
57
Zobrazit náhledy (20)
Citroën C5 Citroën C5 Citroën C5 Citroën C5 Citroën C5 Citroën C5 Citroën C5 Citroën C5 Citroën C5 Citroën C5 Citroën C5 Citroën C5 Citroën C5 Citroën C5 Citroën C5
Citroën C5 dostal místo atmosférického dvoulitru přeplňovaný 1,6 THP, který na českém trhu stojí 599.900,- Kč. Nový turbodiesel 2,0 HDi (120 kW) nahrazuje dosavadní 2,2 HDi (125 kW), s cenou od 679.900,- Kč je o 30 tisíc Kč dražší než 103kW verze.

S nasazením agregátu, který v hierarchii modelu C5 nese název THP 155, přichází avantgardní francouzský sedan o tradiční atmosférický dvoulitr. Místo motoru 2,0i 16V o výkonu 103 kW nastupuje přeplňovaný 1,6 s twin-scroll turbodmychadlem a nejvyšším výkonem 115 kW. Jeho nejvyšší točivý moment je 240 Nm mezi 1400 a 4000 min-1. Kombinovaná spotřeba klesne o 15 % na 7,1 l/100 km. Pohonná jednotka je výsledkem spolupráce koncernu PSA a BMW Group. Na český trh se dostane na začátku příštího roku.

V kombinaci se čtyřstupňovou automatickou převodovkou zůstává zatím zachován původní 2,0i 16V.

Druhou novinkou je 2,0 HDi 160 FAP s manuální nebo automatickou převodovkou (vždy se šesti převodovými stupni), který na českém trhu od listopadu nahrazuje dvě dosavadní motorizace – 2,2 HDi 170 FAP s manuální a 2,0 HDi 136 FAP s automatickou převodovkou. Nejvyšší výkon 120 kW je dosažen už při 3750 min-1, točivý moment má maximum 340 Nm mezi 2000 a 3000 min-1. Kombinovaná spotřeba je 5,6 l/100 km (-14 %), resp. 6,8 l/100 km s automatem (-5 %).

Základní výbava Base se dostupná jen s motory 1,8i (499.900,- Kč) a 1,6 HDi (564.900,- Kč). Obsahuje šest airbagů, ESP, tempomat s omezovačem rychlosti, palubní počítač, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka s integrovanými směrovkami, kožený volant, automatickou klimatizaci, rádio s CD/MP3 přehrávačem, světla pro denní svícení, přední mlhovky a 16palcová ocelová kola.

Citroën C5 - ceny benzinových motorů (listopad 2009)
Motor1,8i 16V1,6 THP2,0i 16V
Převodovka5M6M4A
Zdvihový objem [cm3]174915981997
Válce/ventily4/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]92/6000115/6000103/6000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]170/3750240/1400200/4000
Max. rychlost [km/h]200210205
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,08,611,7
Komb. spotř. [l/100 km]7,97,18,9
Cena Base [Kč]499.900,---
Cena Dynamique [Kč]-599.900,--
Cena Confort [Kč]-614.900,--
Cena Exclusive [Kč]-694.900,-724.900,-

Dynamique otevírá možnost objednávat obě nové pohonné jednotky. Za 1,6 THP žádá Citroën 599.900,- Kč, lepší výbava a výkonnější motor tedy představuje proti základnímu provedení příplatek 100 tisíc Kč. 2,0 HDi (120 kW) stojí 679.900,- Kč, tedy o 30 tisíc Kč více než 2,0 HDi o výkonu 103 kW.

K Base toto provedení přidává dvouzónovou klimatizaci, elektricky sklopná zpětná zrcátka, dešťový senzor, rádio s bi-tunerem, připojením Bluetooth a USB konektorem, bederní opěrku pro řidiče a 17palcová litá kola.

V nabídce figuruje také akční model Millenium, který je zlevněný o 70 tisíc Kč a má výbavu Dynamique rozšířenou o přední a zadní parkovací senzory.

Confort má navíc odpružení Hydractive III+, asistent pro rozjezd do kopce, elektronickou parkovací brzdu a velurové čalounění. Navíc je možné k motoru 2,0 HDi za příplatek 50 tisíc Kč získat automatickou převodovku, jedná se o agregát se šesti převodovými stupni.

Vrcholem nabídky je Exclusive se zadními parkovacími senzory, bi-xenonovými světlomety a čalouněním v kombinaci kůže/látka. Připlatit si je možné za přední parkovací senzory (+11 tisíc Kč). Tato položka je také součástí paketu NaviDrive 3D (+65 tisíc Kč), který obsahuje dále navigaci s 30GB harddiskem, přehrávač DVD, zesilovač, subwoofer, vstup USB a připojení Bluetooth. Paket Criollo (+130 tisíc Kč) obsahuje výše zmíněný audiosystém, ovšem bez navigace, dále kožené čalounění, boční airbagy pro zadní sedadla, systém varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu a alarm. Všechny jmenované položky kombinuje paket Criollo Plus za 180 tisíc Kč.

Pro nižší stupně výbavy existuje možnost přiobjednat přední a zadní parkovací senzory (+15 tisíc Kč), paket Bezpečnost (alarm a boční airbagy pro zadní sedadla za 13 tisíc Kč) a navígaci (+26.500,- Kč).

Citroën C5 - ceny dieselových motorů (listopad 2009)
Motor1,6 HDi 1102,0 HDi 1402,0 HDi 1652,0 HDi 1653,0 HDi V6 240
Převodovka5M6M6M6A6A
Zdvihový objem [cm3]15601997199719972993
Válce/ventily4/44/44/44/46/4
Největší výkon [kW/min-1]80/4000103/4000120/3750120/3750177/3800
Největší toč. mom. [Nm/min-1]240/1750320/2000340/2000340/2000450/1600
Max. rychlost [km/h]191204210210240
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,210,69,110,07,9
Komb. spotř. [l/100 km]5,65,85,66,87,4
Cena Base [Kč]564.900,-----
Cena Dynamique [Kč]609.900,-649.900,-679.900,---
Cena Millenium [Kč]-579.900,-609.900,---
Cena Confort [Kč]-664.900,-694.900,-744.900,--
Cena Exclusive [Kč]-744.900,-774.900,-824.900,-954.900,-

Příplatek za kombi C5 Tourer je 35 tisíc Kč, v případě akčního modelu Millenium jen 20 tisíc Kč. Kombi se nenabízí s motorem 1,8i.

Témata
Avatar - Hammunasakra
13. 11. 2009 14:06
Re: Milý Brabčák(u)!
SOUHLASím s vámi, jen bych "podpořila" 6ti stupňový automat Aisin co (už pár let) Citroën používá, je to MOC "příjemná" (povedená) převodovka, která se vpodstaně (opravdu NIKDY!) NE(s)plete!!!
V dispiclíně "samozřejmost/sametovost" je dokonce LEPŠí (tedy dle mne :-) ) než konkurenční automatické převodovky včetně Mercedes 7 G-Tronic atd. (za opravdu LEPŠí ... hlavně v RYCHLOSTi ... bych označila nové automaty BMW, jinak "celkově" ... asi nikoho - a co se týče např. vw DSG, teď jich výrobce desetitisíce svolává na opravu - to jste tady ale asi /v mé "nepřítomnosti"/ už probírali.. ;-)
Prostě u "vyšších" verzí C5 je (velmi) "pohodový/povedený" automat (a ten STARÝ 4stuňový si dnes už asi nikdo nekupuje - já ho tedy "kdysi" měla s první C5 a motorem 2.2 HDi a tehdy mi přišel ještě ok, ale je to 9 let... :-)
PS: Mezi hydraulikou a "vzduchem" sice JE rozdíl, ale ne až TAKový - "smysl" je STEJNÝ
Pěkný den (třeba s nějakou "vyšší" BIturbo(vou) C5 :-)
Avatar - Hammunasakra
10. 11. 2009 18:33
Re: Milá G alino T atjano i vanovno!
Děkuji za "uvítání", já jen tak "na (C5kový) skok" :-)
Avatar - Hammunasakra
10. 11. 2009 18:32
Re: Milá G alino T atjano i vanovno!
Milý P407!
To bych ale bývala byla docela VELMi úspěšná, že? :-)
Avatar - Hammunasakra
10. 11. 2009 18:31
Re: Milá G alino T atjano i vanovno!
To sice opravdu (trochu) "zanevřela" - ale když byla řeč o C5.. :-)
10. 11. 2009 17:39
Re: Milá G alino T atjano i vanovno!
I Vy lajdáci. Kylie byla v Japonsku prezentovat C 5.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud