Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Citroën C5 CrossTourer: Francouzský Scout zná české ceny

David Bureš David Bureš 1. 4. 2014 • 19:33
10
4
Zobrazit náhledy (10)
Citroën C5 Citroën C5 Citroën C5 Citroën C5 Citroën C5
CrossTourer se stává novou vrcholnou verzí francouzského kombi C5 Tourer. Proti němu se liší zvýšenou karoserií.

České zastoupení Citroënu rozšiřuje nabídku modelu C5 o poloterénní verzi CrossTourer. Zvýšené kombi je nabízeno s dvěma turbodiesely. Ten slabší – 2.0 HDi o výkonu 120 kW a točivém momentu 340 N.m stojí 699.900 korun.

Nově nabízený Citroën tak s konkurencí bude bojovat i nižší cenovkou. Opel Insignia Country Tourer s pohonem předních kol a naftovým motorem 2.0 CDTI (120 kW) přijde na 769.900 Kč. VW Passat Alltrack pak s pohonem všech kol a 2.0 TDI (954.900 Kč) stojí 954.900 korun.

Oproti běžnému kombi C5 Tourer se provedení CrossTourer liší rozšířenými blatníky nebo lesklými ochrannými kryty v náraznících. Oproti standardním verzím sedí CrossTourer o 15 milimetrů výše nad vozovkou. Mezi speciality designu dále patří matně šedé podélné tyče ladící s 18palcovými litými koly v matně šedém provedení s diamantovým výbrusem a chromovaná vnější zpětná zrcátka.

Ve výbavě samozřejmě nechybí odpružení Hydractive III+ udržující bez ohledu na zatížení stejnou světlou výšku. Při nižší rychlosti auto nabízí dvě světlé výšky (+6 cm do rychlosti 10 km/hod a +4 cm do rychlosti 40 km/hod) usnadňující překonávání překážek v nízké rychlosti. Ve vyšších rychlostech se světlá výška sníží, což zlepší aerodynamiku.

C5 CrossTourer dále disponuje sedmi airbagy, zadními parkovacími senzory, automatickou klimatizací s výdechy pro zadní sedadla, koženým čalouněním, sedadlem řidiče s masážní funkcí a elektrickým nastavením bederní opěrky nebo předními mlhovkami.

Co se týče příplatkových prvků, zaujme paket Kamera Cross. Balíček za 30.000 korun rozšíří výbavu o navigaci (nově s ovládáním v českém jazyce), zpětnou parkovací kameru nebo přední parkovací asistent.

Oba nabízené motory jsou kombinovány se šestistupňovým manuálem. Pro dvoulitr je za příplatek 50.000 korun dostupný i šestistupňový automat. Vrcholný 2.2 HDi (150 kW a 450 N.m) stojí 794.900 korun. Pohon všech kol k dispozici není.

Související články

Témata
14. 4. 2014 10:47
C5 volant
C5 vlastním už takmer rok a ten často kritizovaný volant je úplne v pohode. Zrejme keď C5 niekto len nakrátko testuje pôsobí pevný stred čudne. Oveľa viac mi vadí nedostatok odkladacích priestorov(hlavne keď človek prejde na C5 z C8). Celkovo ale je to najpohodlnejšie auto aké v danej cenovej triede poznám. A žiaľ nedocenené.
Avatar - del42sa
2. 4. 2014 08:36
C5
ano cena je nastavená velice příznivě,chybějící pohon 4x4 tolik nemusí mrzet, protože to auto má průjezdost terénem velmi dobrou i s předním náhonem :-!
1. 4. 2014 21:36
Re: Pěkná cena...
Škoda, mohli ponúkať dva volanty, jeden z nich ako opciu. Inak je to sakra dobré a silne nedocenené auto. :yes:
1. 4. 2014 18:11
Pěkná cena...
... pěkný auto, slušně vybavený, jen by to chtělo udělat něco s tím volantem ;-) Měl jsem sice podobný v Picassu, ale už bych to nechtěl.
Články odjinud