Citroëny ë-C4 a ë-C4 X dostaly větší baterii a více výkonu. Slabší zůstávají jako levná alternativa
V nabídce zůstane i slabší verze, která bude cenově dostupnější.
Automobilka Citroën se pochlubila rozšířením nabídky svých čistě elektrických modelů ë-C4 a ë-C4 X o výkonnější verzi, která nejspíš nikoho příliš nepřekvapí. Podobně jako ostatní značky spadající pod koncern Stellantis totiž nabízí známou kombinaci nové (větší) baterie a výkonnějšího elektromotoru.
Připomeňme, že modely ë-C4 a ë-C4 X byly v době uvedení na trh dostupné v konfiguraci s baterií o kapacitě 50 kW a elektromotorem o výkonu 100 kW. Tato kombinace, zajišťující dojezd okolo 360 km (dle WLTP) na jedno nabití, by přitom zákazníkům měla být stále dostupná – jako ekonomičtější alternativa.

I výkonnější verze nabídne standardní palubní nabíječku o výkonu 7,4 kW, volitelně pak palubní nabíječku o výkonu až 11 kW – pro rychlejší nabíjení z wallboxu. Rychlonabíjení je podporováno při výkonu až 100 kW, díky čemuž vůz slibuje dobití z 20 na 80 procent během necelých 30 minut.
Modely s výkonnějším pohonným ústrojím by se od zbytku nabídky neměly na první pohled nijak odlišovat. Výkonnější verze však bude nabízena pouze ve vyšší výbavě Shine, zatímco slabší verze bude dostupná v nižších výbavových stupních.
