Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Co kdyby se Koenigsegg pustil do výroby motorek?

Koenigsegg
Koenigsegg
Koenigsegg
Koenigsegg
9 Fotogalerie
Diskuze (0)
Švédský Koenigsegg je sice specialistou na supersportovní automobily, ale z Ruska pochází zajímavá vize sportovního silničního motocyklu, která nese jméno právě této automobilky.

Koenigsegg má prozatím ve svém výrobním programu zcela jasnou linii od dvoumístných supersportů s motorem před zadní nápravou k dvoumístným hypersportům s hybridním pohonným systémem, jejichž aktuálním zástupcem je model Regera.

Prozatím nejvýraznějším odklonem od filozofie této značky se stal koncept čtyřmístného elektromobilu Koenigsegg Quant z roku 2009, který ale samotná automobilka opustila již v roce 2010.

Možnost, že se Koenigsegg v blízké nebo i vzdálené budoucnosti mezi skutečné výrobce motocyklů v současnosti není příliš pravděpodobná, ale přesto posloužila tato značka jako inspirace pro studii motorky.

Ruské studio Burov Art, za jehož vznikem stojí Maxim Burov, si s motorkou značky Koenigsegg pohrává poslední dva roky a jeho vize se v případě designu vydává podobným směrem jako studie Motorbike from Great Japan nebo malosériový Lotus C-01.

Podobně jako u této dvojice i jednostopý Koenigsegg má kompletně kapotovaný rám i motor, ale nemá kompletní kapotáž, v níž je umístěn větrný štítek a světla jako u drtivé většiny supersportovních motorek posledních třiceti let.

K technice ukryté pod kapotami této studie se Burov Art nevyjadřuje, ale dvojice koncovek výfukového systému, která výhružně trčí nad zadním kolem, dává jasně najevo, že toto nebude elektromobil.

Začít diskuzi