Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dacia Logan: České ceny po faceliftu začínají od 179.900,- Kč

14. 11. 2008 • 21:28
64
18
Zobrazit náhledy (64)
Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan
Dacia Logan podstoupil facelift, který ji vzhledově i technicky přiblížil novému modelu Sandero. Shodná s ním je i startovací cena – 179.900,- Kč.

Dacia Logan sice nepřevzala přední část svého mladšího sourozence, ale prodělala facelift, po němž je výraz tohoto sedanu někde na půl cesty mezi původním provedením a novým hatchbackem. Na přídi jsou použity zcela nové hlavní světlomety, nárazník a maska chladiče s větším znakem automobilky. Na zádi je nový nárazník, přepracované zadní světlomety a nové víko zavazadlového prostoru.

V interiéru je nová palubní deska a výplně dveří. Nové jsou také materiály použité na výplně dveří, palubní desku i čalounění interiéru. Modernizaci prodělal i podvozek a pro zvýšení stability vozu byl vpředu i vzadu mj. rozšířen rozchod kol o 7 mm.

Nabídka motorů je shodná se Sanderem – benzinové 1,4 8V (55 kW) a 1,6 8V (64 kW) a turbodiesel 1,5 dCi ve verzích 50 kW a 63 kW (silnější jen pro kombi MCV). Výhradně pro kombi je určen také motor 1,6 16V (77 kW).

Základní provedení Logan nabízené jen s motorem 1,4 obsahuje ABS, airbag řidiče (u spolujezdce za příplatek 8 tisíc Kč včetně možnosti deaktivace), otáčkoměr, držák nápojů na středové konzole a schránku před spolujezdcem. Ve verzi sedan stojí 179.900,- Kč, jako pětimístné kombi MCV 199.900,- Kč.

Prostřední výbava Ambiance přidává airbag spolujezdce, posilovač řízení, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, elektrické stahování předních oken a nárazníky v barvě karoserie. V nejvyšší verzi Arctica pak nechybí klimatizace, palubní počítač, mlhová světla a výškově nastavitelný volant a sedadlo řidiče.

Za autorádio Blaupunkt se připlácí 5 tisíc Kč (s podporou MP3 7 tisíc Kč), za boční airbagy 4.500,- Kč, za metalický lak i 15palcová litá kola shodně 9 tisíc Kč.

Dacia Logan - ceny na českém trhu
Motor1,4 (75 k)1,6 (90 k)1,5 dCi (70 k)
Zdvihový objem [cm3]139015981461
Válce/ventily4/24/24/2
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]55/550064/550050/4000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]112/3000128/3000160/1700
Max. rychlost [km/h]161174157
Zrychlení 0-100 km/h [s]13,011,515,0
Komb. spotřeba [l/100 km]7,07,24,5
Cena Logan [Kč]179.900,---
Cena Ambiance [Kč]209.900,-219.900,-257.900,-
Cena Arctica [Kč]229.900,-239.900,-271.900,-

Uvedené ceny platí pro sedan, kombi MCV je ve výbavě Logan a Ambiante o 20 tisíc Kč dražší (turbodiesel o 14 tisíc Kč), v nejvyšší výbavě Arctica je rozdíl 25 tisíc Kč. Příplatek za sedmimístnou verzi je dalších 15 tisíc Kč (nelze s motorem 1,4 8V).

Související články

Témata
Avatar - woody-alien
14. 11. 2008 22:24
Re: facelift
Je to něco přes rok, co brácha řešil odchod svýho Fáčka do věčných lovišť bezcílným bloumáním po bazarech s vyhlídkou na nějakou jetou Fábii. Tehdy jsem mu bez nejmenších předsudků předhodil Logana, novýho, s tříletou zárukou, tehdy v nějaký akční výbavě či co asi za 220.000. Na jeho místě bych koupil MCV, ale pro něj je Logan prostě jednoduchý a bezproblémový (aspoň zatím) přibližovadlo, který mu uplně stačí a o který se nemusí starat, protože ho zajímaj uplně jiný věci a rozhodně to neřeší na auto.cz. To je skutečná zásluha Loganu a nových Dacií - že nahrazujou na silnicích starý smrdutý křápy, a nejen škodovky ale i různý turbo "zázraky" ze západu.
Avatar - woody-alien
14. 11. 2008 21:54
Re: Punto
Tak v ´97 sem strašně, ale fakt strašně toužil po Felicii...tenhle mezičlánek ve vývoji českého motoristy mi ovšem nikdy nebylo přáno si splnit. Byl tedy přeskočen. Ovšem 300 litrů bych tehdy nesehnal ani destilovaný vody...
14. 11. 2008 07:43
Dacia
Dacia, to sú jednoduché účelové autá za dobrú cenu pre menej majetných ľudí a na horšie cesty. Plnia účel. Bodka. Z tohto pohľadu určite niet čo vytýkať.

Mne sa viac páčil hranatý Logan pred faceliftom a Sandero mi nejde do oka vôbec. Akoby tvorca vzal kamenný kváder, sekerou ho otesal do tvaru auta, a potom to začali vyrábať ako Daciu. Ale ako som už písal - o to tu vôbec nejde. Tie skutočné kvality sú v niečom celkom inom.
14. 11. 2008 07:33
Re: facelift
Sedel si niekedy v Accente?
12. 11. 2008 15:23
Dobrý auto,
bohužel před faceliftem se mi líbil víc, tady zmizely otěrový lišty a auto už není tak praktické ;-\ Interiér ale šel nahoru, to uznávám. Za tu cenu prostě nemá konkurenci. Strejda má MCV 1.6, tahá za ním karavan a auto je při tažení krásně stabilní díky velkýmu rozvoru, závadu taky ještě neměl žádnou, i když auto moc nešetří. Navíc se do Loganu narozdíl od Fabky opravdu na zadní sedadlo vejdou pohodlně 3 cestující. Horší je servis, lidi od Rencku neví o Loganech nic...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud