Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
DAF pro stavebnictví
DAF pro stavebnictví
DAF pro stavebnictví
DAF pro stavebnictví
6 Fotogalerie

DAF rozšiřuje svou nabídku pro stavebnictví

Společnost DAF Trucks si pro letošní rok připravila nové konfigurace podvozků a nové nápravy pro vozidla, která mají být primárně využívána ve stavebnictví.

Společnost DAF Trucks chce dopravcům nabídnout vozidlo, které je navrženo přesně podle jejich požadavků. Proto rozšiřuje svoji nabídku o celou řadu nových konfigurací podvozků těžkých nákladních vozidel.

 

První z novinek představují podvozky CF a XF 8x4 FAW s nápravou tridem, což je provedení s jednou přední řízenou nápravou a třemi zadními nápravami, z nichž dvě jsou poháněné a poslední je řízená vlečená náprava. Společnost DAF Trucks zde vyzdvihuje ovladatelnost, malý poloměr otáčení a užitečné zatížení až 27 tun.

 

Podvozek CF s konfigurací náprav 10x4 s tandemovou poháněnou nápravou a řízenou vodicí zadní nápravou je rovněž novinkou. Tento podvozek je určen pro těžké sklápěcí nástavby, kterou jsou využívány v náročných provozních podmínkách. DAF Trucks uvádí užitečné zatížení kolem 30 tun a celkovou hmotnost vozidla 49 tun. Výroba probíhá ve spolupráci se společností Estepe.

 

 

 

Podvozek 8x2 se dvěma řízenými předními nápravami a řízenou vlečenou zadní nápravou je nyní k dispozici rovněž i pro vozidla modelové řady XF. V případě tohoto provedení uvádí výrobce celkovou hmotnost vozidla 37 tun.

 

Tahač XF 8x4 FTM pro speciální přepravu je poslední z nových konfigurací podvozků společnosti DAF Trucks. Celková hmotnost vozidla zde může být až 41 tun a celková hmotnost soupravy pak může být až 120 tun.

 

Společnost DAF Trucks vedle nových konfigurací podvozků uvádí pro stavebnictví i nové nápravy. První z nich je 10tunová přední náprava, která je určena pro vozidla s těžkými nakládacími jeřáby za kabinou a má snižovat riziko přetížení nápravy při částečném zatížení vozu. Druhou je 7,5tunová vlečená zadní náprava, která má i vynikat mimořádnou tuhostí při nižší hmotnosti. Statické zatížení této nápravy může být až 26 tun.

 

Novinky podtrhují záměr společnosti DAF Trucks rozšířit nabídku podvozků pro montáž nástaveb, zejména v segmentu vozidel určených pro stavebnictví.

 

Zdroj: DAF Trucks N.V.