Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Daimler Buses provedl další krok v oblasti elektrické mobility

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 12. 8. 2019
6
1
Zobrazit náhledy (6)
Nabíjecí stanice pro Mercedes-Benz eCitaro

Daimler Buses představuje novou centrální nabíjecí stanici pro elektrické autobusy Mercedes-benz eCitaro, kterou instaloval ve svém výrobním podniku v Mannheimu a bude ji využívat v souvislosti s výrobou i vývojem.  

 

Daimler Buses v souvislosti s přípravami na uvedení vysokovýkonných systémů nabíjení na trh vybavil svůj výrobní podnik v Mannheimu centrální nabíjecí stanicí pro plně elektrické autobusy Mercedes-Benz eCitaro.

Stanice slouží k nabíjení autobusů eCitaro v rámci výrobního procesu a rovněž i před dodáním zákazníkům. Kromě toho umožňuje zkoušení nových technologií nabíjení, jako je správa nabíjení, nové komunikační protokoly, nový hardware pro nabíjení pomocí kabelu nebo pantografu namontovaného na střeše vozidla. Navíc lze tuto infrastrukturu podle potřeby rozšiřovat.

Nabíjecí stanice je kompatibilní se všemi v současnosti běžnými nabíjecími technologiemi a nabízí 150 kW kabelové nabíjení, 300 kW rychlé nabíjení pomocí pantografu na střeše autobusu a 300 kW rychlé nabíjení pomocí trvale nainstalované sady nabíjecích kolejnic na střeše autobusu. Daimler Buses uvádí, že v technickém žargonu je posledně jmenovaný způsob označován jako převrácený sběrač.

Nabíjecí stanice má čtyři parkovací místa. Používá čtyři nabíjecí zařízení s výkonem 150 kW a dvě s 300 kW. Šest nabíjecích zařízení má společné použití tří různých technologií a dvou různých výrobců. Celkový připojovací výkon nabíjecí stanice je působivých 1,2 megawattů.

Použité kabely jsou zhruba stejně silné jako lidské paže a jsou vedeny kabelovým kanálem v zemi. Pozornost si nabíjecí stanice zaslouží i díky umístění veškerého svého zařízení do prostoru svého prvního patra, aby se ušetřil prostor.

Mercedes-Benz eCitaro využívá ke svému pohonu zadní portálovou nápravu s dvojicí elektromotorů, z nichž každý disponuje nejvyšším výkonem 125 kW a točivým momentem 485 N.m. Dojezd na jedno nabití má být kolem 150 km v náročnějším provozu a za ideálních podmínek může být až kolem 250 km.

Zdroj: Daimler AG

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - CICERO
Ocelový skelet a plechová střecha?
| 12. 8. 2019
Tomu říkají ´´steelove´´ nabíjení ? ok Daimler ide ke dnu, vidím to i v bílém dnu... :-)

Snad jen počkat až to bude v každém sidlišti pro 1,9 PD ? :D No... nebo spíš v každém DP od Prague na západ... ehm a tož Ťok, (vzpomínka musí být.... ) ...prý ´´brutální ochlazení´´ tak to na D1 bude zase zasek, a opožděnej zásyp, bacha na tornáda, kroupy velikosti hlavy Kréty Thinkbergové a jej Mamičky nu a nakonec všichni do krytu! mazat chleba lepidlem a žrát žampiony a hlívy, chaveeez…

BTW: a neříkejtě, že sem Vás nevaroval, nu ale minimálně nasledujici naděje držící Vás nad ´´vodou´´ při životě může být i ten zlevňující benzin, až 20 haleřu, no každý ´´deci´´ se počítá... :-) Tak: Keď jazdime my ! Každý Green Cysta, p*čuje, lebo je to tak, že na bizjety došly finance... :D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku