Dodge v Ženevě 2007
Demon Concept
Malý roadster je proti svému vzoru Mazdě MX-5 o málo kratší (má 3974 mm), zároveň je ale širší (1736 mm), vyšší (1315 mm) i těžší (1179 kg). A i když je to teprve koncept, je postaven na již existující platformě. Pod kapotou se nachází světový čtyřválec o objemu 2,4 litru. Výkonové parametry - 126 kW při 6000 ot/min a kroutící moment 224 Nm při 4400 ot/min – budou pro lehký roadster jistě plně dostačující. Síla motoru je na zadní nápravu přenášena přes šestistupňovou manuální převodovku.
Avenger
Dodge Avenger není pouze další automobil D segmentu, jenž bude bojovat o přízeň klientů na hyperkonkurenčním americkém trhu. Avenger vznikl, aby oslovil zájemce o středně velký vůz na trhu globálním. Po lednové světové premiéře v Detroitu se Avenger představil také v Evropě. Má se sem dovážet ve dvou provedeních Avenger SE a Avenger SXT, první dodávky mají být zahájeny v polovině roku 2007.
Dodge zůstal i v tomto případě věrný svalnatým tvarům karoserie s lehkým nádechem retrospekce, okořeněným agresivními předními svítilnami s čirým překrytím a sportovním nárazníkem. S nabídkou obvyklou americkém i evropském trhu kontrastuje velmi ostře řezaná záď. Avenger stojí na podvozku s rozvorem 2765 mm, na šířku měří o 30 mm více a na výšku o 102 mm více než model předchozí. Celkové vnější rozměry jsou 4850 x 1843 x 1497 mm. Interiér charakteristický moderními tvary zahrnuje řidiče, spolujezdce i pasažéry vzadu komfortem, ve srovnání se starším Avengerem se zvětšil vnitřní prostor, více místa čeká především nad hlavou a u kolen, řidič sedí v novince o celých 63 mm výše. Zavazadlový prostor tohoto sedanu měří 394 litrů.
Motorová nabídka pro Evropu čítá čtyři motory. Výchozím agregátem je zážehový čtyřválec 2,0 16V o výkonu 115 kW při 6300 ot./min. Točivý moment dosahuje maxima 190 Nm při 5100 ot./min. Dalším světovým motorem pod kapotou Avengeru je agregát 2,4 16V s výkonem 125 kW při 6000 ot./min a točivým momentem 220 Nm při 4500 ot./min. Oba motory jsou vybaveny časováním sacích i výfukových ventilů a dvěma vyvažovacími hřídeli.
Jediným šestiválcem v nabídce pro Evropu bude zážehový motor 2,7 V6 (138 kW při 6500 ot./min, 256 Nm při 4000 ot./min). Šestiválec bude dodáván výhrdně se čtyřstupňovou automatickou převodovkou. Populární dieselové verze budou sázet na u VW nakupovaný čtyřválec 2,0 TDI (103 kW).