Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Doporučujeme: Hity týdne 47/2014

redakce AUTO.CZ redakce AUTO.CZ 24. 11. 2014 • 18:44
Které články a videa se vám minulý týden líbily nejvíce? Zde je přehled tří nejčtenějších a nejsledovanějších.

Minulý týden na Auto.cz vyšlo 126 článků s novinkami a videi.

Přinášíme přehled těch, které minulý týden vzbudily největší zájem. Které novinky a videa oslovily největší počet čtenářů? Podívejte se na krátkou rekapitulaci.

Facelift, tedy kosmetický zásah do designu automobilu (mnohdy za účelem vzhledového přizpůsobení se novějším modelům, jindy například v reakci na módní trendy) zasahuje do tvarové podstaty návrhu a ne vždy se setkává s pozitivními ohlasy. Existují automobily, jejichž faceliftované podoby napravily estetické nedostatky původního ztvárnění modelu a přispěly nejen dané partii, na níž byly provedeny, ale také karoserii jako celku. Můžeme se však setkat i s pravým opakem – některé omlazovací kůry naruší původní osobitost a zkomplikují vzhled, který byl navržen za určitých podmínek, jež facelift nezohledňuje.

Ukrást přes noc z aut, postavených před prodejnou u hlavní silnice 44 kol, to už by byla slušná fuška i na východoevropské poměry, ale jak je vidět, Němci se těžké práce nebojí, protože přesně tohle zvládli jistí šikulové v noci ze čtvrtka na pátek před dealerstvím Auto Center Mühlenbruch GmbH v Neunkirchenu, specializovaném na značky koncernu Volkswagen.

Hyundai zveřejnilo český ceník očekávané novinky, nové generace malého hatchbacku i20. Korejský konkurent Škody Fabia je dostupný s pěti motory. Jeho ceny začínají na částce 239.990 korun za benzinovou dvanáctistovku s 55 kW kombinovanou s pětistupňovým manuálem.

Škoda Fabia R5 vychází z aktuálního, tedy třetího vydání mladoboleslavského hatchbacku. Není třeba sáhodlouze rozvádět, že kromě karoserie a okřídleného šípu na kapotě tyto dva vozy prakticky nic nespojuje. O to tady dneska totiž nejde.

Dlouhé skoky, táhlé drifty, řev osmiválců, obrovské náklony a fascinující práce podvozku při tlumení dopadů, tak ve zkratce vypadají závody Stadium Super Trucks. Této sérii závodů navíc nechybí ani kontakt, napětí a vše s tím spojené. Nyní se navíc objevilo krásné video se zpomalenými záběry těchto monster, kde je detailně vidět práce zavěšení pickupů, měkké naladění i pohlcování nerovností. O to jsme vás nemohli ochudit.

Řídit dvanáctiválcové Ferrari s motorem vepředu a pohonem zadních kol na limitu jistě nebude jednoduchá záležitost, zejména když se jedná o model F12berlinetta. Pro Kimiho Räikkönena to však očividně žádný problém není a s přehledem na tomto dechberoucím videu vodí vůz po testovací trati Fiorano v táhlých přetáčivých smycích. Na jeho kontrolu nad vozem je radost pohledět.

Související články