Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Druhá generace modelu Hyundai Veloster nebude určena pro Evropu

Michal Fokt
Diskuze (17)
Čtyřdveřový korejský hatchback zaujal v Evropě jen minimum zákazníků a s nástupcem se pro tuto část světa nepočítá. Tady teď letí crossovery...

Model Hyundai Veloster představuje zajímavou variaci korejské automobilky na sportovně laděný kompakt, jehož cílem bylo konkurovat modelům jako je Volkswagen Scirocco, Opel Astra GTC nebo třídveřový Renault Mégane. Jenže to není moc dobré auto, nijak zvlášť dobře se neprodávalo a navíc obecně vzato zájem Evropanů o kompaktní třídveřáky neustále klesá. A to do té míry, že už i domácí značky tyto vozy z nabídky vyřazují.

Není tedy divu, že se s Velosterem II pro Evropu už nepočítá, jakkoli vývoj vozu pro ostatní části světa již probíhá. Hyundai také potvrdil, že probíhá vývoj nové generace Genesisu Coupe. Má debutovat zhruba za tři roky a bude vycházet ze studie Vision G. Ani v jeho případě však není jisté, že se do Evropy dostane. Ten stávající už to tady totiž zabalil.

Co se emotivních modelů značky Hyundai týče, objevují se informace, že koncept Hyundai N2025 Vision Gran Turismo naznačuje jisté ambice automobilky proniknout i do segmentu sportovních aut. K tomu však dojde, jak ostatně naznačuje jméno vozu, až po roce 2025.

Když už je řeč o plánech Hyundaie, ještě krátce k chystanému konkurentovi Toyoty Prius - výhradně hybridní model se specifickým designem půjde do prodeje už příští rok a bude možné volit z verze Hybrid a Plug-in Hybrid.

Michal Fokt
Diskuze (17)
22. 9. 2015 09:58
Re: Nechapu to loginku
IPA, od tebe jako obvykle vysoce inteligentní príspevek. >:D >:D >:D
Avatar - white label
21. 9. 2015 21:43
Re: Žádná škoda
Souhlas.
Avatar - white label
21. 9. 2015 21:40
Re: Žádná škoda
Viz MT 20:04
21. 9. 2015 20:28
Re: Žádná škoda
Tohle řešení je třeba fajn na Mini Clubman, ikdyž se otevírají jinak. Veloster je celkově nepovedený počin, a´t už designově, tak i hraním si na Hot-hatch... ;-\
21. 9. 2015 20:04
Re: Žádná škoda
Zadní dveře RX-8 byly na obou stranách a otevíraly se v opačném směru než ty přední, přičemž chyběl B sloupek. Jak je tohle řešení podobné Velosteru?

RX-8 je tou výjimkou, kterou bych nazval čtyřdveřovým kupé.