Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Eibach Fiat Bravo: nový podvozek pro italský hatchback

Roman Daněk
Diskuze (19)
Fiat Bravo je na trhu už nějaký ten pátek a sbírá řadu ocenění za design. Ladičská firma Eibach pro italský hatchback připravila nová kola a modifikovala podvozek.

Nyní, ve chvíli kdy italský automobilový gigant počítáme mezi úspěšné evropské výrobce, se Fiat opět vrací k dříve zavrhnutému názvu Bravo, přičemž mírně změnil koncepci a Bravo nově označuje kompaktní pětidveřový hatchback s dravým vzhledem a sportovním duchem. Noví majitelé Fiatu Bravo mohou využít nabídky tunera Eibach a nechat si vyladit podvozek.

Pružiny Eibach si své renomé vydobyly ve všech disciplínách motoristického sportu a jejich vlastností využívají i týmy F1. Těžko si lze představit povolanějšího tunera podvozků. Pro nové Bravo připravili u Eibacha balíček Pro-Kit, kde je nové tužší odpružení, které snižuje světlou výšku vozu o 30 mm. Alternativou je sportovní odpružení Sportline, které sníží podvozek až o 50 mm. Tuner také nabízí zákazníkům širokou paletu hliníkových disků, včetně možnosti rozšířit rozchod kol díky podložkám.

Roman Daněk
Diskuze (19)
Avatar - Dinar
26. 6. 2007 07:21
Re: Noo...
>:D tak nereflektuj. Prostě se ti Bravo líbí, tak si jej kup a buď spokojený. Pro lidi, kteří dokáží posoudit kvalitu podvozku je projetí Bravem zklamáním, výborné odhlučnění vnitřku a komfortní naladění nekoresponduje s ránami od podvozku na každém hrbu, co se agility týká, bravo se naklání, sice drží stopu statečně, ale zaklekává na přední kolo a stačí na něj jen mírně zatlačit, abys vyloudil okamžitě nedotáčivost. Tenhle projev se násobně zhoršuje se zhoršujícím se povrchem. Pár hrbů v zatáčce rozhodí podvozek Brava tak jako žádného z německých konkurentů, zadek v zatáčkách poskakuje, tlumiče chodí až na dorazy. A znova říkám, i auta vzadu s tyčí jsou na tom lépe. Nemluvě o přeposilovaném naprosto necitlivém řízení. Jízdními vlastnostmi bych Bravo srovnal tak s golfem IV, a to nebyl žádný zázrak ani ve své době.
25. 6. 2007 21:55
Re: CrazyJester
Nemcoura nesedlam, a v mainstreamu bych si fakt asi nic nevybral. Myslis ale ze treba Bravo je designem lepsi nez Golf nebo astra? V cem. Obe auta maji nejakej motiv, sve specificke krivky, promyslene linie, maji historickou navaznost (ci uz na temperament krajiny nebo predchozi modely,)maji jisty pomer modernosti a trvacnosti atd atd. Opakuji, neplet si osobni libivost a kvalitu. Ja sem vubec nerekl, ze nemcouri maji lepsi design nez italove. Treba drivejsi lexusy nebo hyundaie meli design odflaknuty, bez myslenky, hodne kopirovani, zadnou pointu atd. Ma druhou stranu soucasne alfy nebo bwm jsou promyslene, akorat kazdy sazi na jinou kartu...alfa spise na lasku na prvni pohled a bmw na hru hran a oblin a tvaru ktera se ti ukaze vzdy jinak pri jinem uhlu nebo svetle.
25. 6. 2007 21:26
Re: Noo...
ty dva body ktere uvadis...mam na to stejnej nazor jako ty. Jde ale spise o to, ze ja se na tu karu kouknul, a mne osobne vice sveci styl jinej. Italska auta a jejich design sice ocenuji, ale neni to me kafe, teda aspon ne v tech masovych tridach. Treba thesis nebo quatroporte se mi fakt moc libej. Nebo brera, ta mi fakt ucarovala, jak designem tak i svym specifickym ponetim. Ja sem ale narazel na to, ze podle hodne lidi jsou italska auta o emocich, jenomze o emocich je dneska uz fakt spousta aut.
25. 6. 2007 15:59
Re: Noo...
Mrkni mi na karu a pak zduraznuj to tve "v ci prospech". Pak si muzeme povykladat o tom, co to jsou spickove jizdni vlastnosti a co to jsou pocity. A ja se budu porad smat(nebo brecet)nad temi nemeckymi krabicemi. Chtel bych vedet u ceho podle tebe konci moje argumenty.

Problem je v tom, ze argumenty vetsiny konci u tohoto: 1) "Italska auta jsou smejdy" 2) "Ne, nikdy jsem zadnym nejel, jezdim tatovou Felicii". A tady pak vznikaji ty problemy o kterych mluvis, alespon z mych osobnich zkusenosti.
Avatar - Dinar
25. 6. 2007 14:38
Re: Noo...
:-) Raději se nesázej, Bravem jsem jel ještě před jeho prezentací v ČR, pokud jde o cokoliv z nižší střední, není auto, kterým bych nejel vč. sportovních verzí na silnici i okruzích. Jízdní vlastnosti Brava zaostávají celkem výrazně (můžem to i detailně probrat) za širší špičkou třídy, i auta s pevnou zadní nápravou např. Astra, Civic jsou na to výrazně lépe. Ale ty přece hodnotíš to "krásno", ne?... pak ti to opravdu nemůže vadit. ;-)