Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobily podle studie připraví Německo o 100.000 pracovních míst

ČTK ČTK 6. 12. 2018
187
59
Zobrazit náhledy (187)
Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro o_109 Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro
Přechod na elektromobily připraví Německo do roku 2035 o 100.000 pracovních míst. Také o ta dobře placená a nejen v automobilovém odvětví.

K tomuto závěru dospěla studie, kterou zveřejnil norimberský Ústav pro výzkum pracovního trhu (IAB). V současnosti pracuje podle agentury DPA v německém automobilovém průmyslu na 800.000 lidí.

Příčinou snížení počtu pracovních míst je fakt, že výroba spalovacích motorů je pracnější. Elektrické pohony nejsou tak komplexní a vyžadují menší pracovní nasazení. Kromě dělníků v automobilovém průmyslu by o práci mohli postupně přicházet i lidé zaměstnaní v pohostinství nebo v pojišťovnictví. V jiných odvětvích - na stavbách či v energetice - sice budou nová pracovní místa vznikat, ale celkový úbytek zdaleka nedokážou nahradit, domnívají se autoři studie.

Prognóza vychází z předpokladu, že tržní podíl elektromobilů bude v roce 2035 činit 23 procent. Pokud by byl vyšší, budou podle studie výraznější i změny na pracovním trhu.

Je ale také možné, že nových pracovních míst vznikne více a ekonomika poroste rychleji. Tato varianta by ale nastala pouze v případě, že by se baterie do elektromobilů vyráběly v Německu, cituje ze závěrů studie německý týdeník Der Spiegel.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Avatar - BassHunter
pracovní místa někde spadnou a někde přibudou
BassHunter
| 14. 12. 2018
Ale zase si v Číně příjdou na své výrobci autobaterií! ;-)
Avatar - Hammunasakra
Bu
Hammunasakra
| 7. 12. 2018
To si děláš srandu? Jako že to vidíš širšie než kdo? ;-)
Avatar - Hammunasakra
hmmm...
Hammunasakra
| 7. 12. 2018
Jj většina pochopitelně o makroekonomice = ví totální ... ;-)
Avatar - Hammunasakra
hmmm...
Hammunasakra
| 7. 12. 2018
To je fakt neuvěřitelný = co všechni si lidi vymyslej :-)

Avatar - Hammunasakra
Kdo chce kam
Hammunasakra
| 7. 12. 2018
Sakra zpoza mora? >:D

Nám čechoslovákum zpoza mora na poválečnej rozvoj půjčili jak po 1. tak po 2. světový = bohužel Marshallův plán kterej československá vláda nadšeně přijala = rus típnul = smůlička = tam začal náš děsivej ekonomickej propad. Ze světový špičky = na 10% úrovně Rakouska = v roce 1989 ;-\

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku