Essen 2006: Hartge H6
BMW M6 je asi příliš obyčejné - něco takového možná blesklo hlavou konstruktérovi další odvázané variace na téma "silné BMW ještě silnější". U Hartgeho oprášili a znovu použili nápadnou masku, poprvé použitou již u předloňského essenského tuningu Hartge 645Ci 5.1, a tentokrát za ni schovali pořádné překvapení. Osmiválec 4.8 l z typu 650i, který již od přírody rozhodně dýchavičností netrpí, napojili na umělé dýchání kompresorem. Pro jistotu jej ještě převrtali na rovných 5 litrů objemu a Výsledkem je potěšujících 404 kW (550 k), tedy téměř o 10 % více, než vyvíjí BMW M6. Proti ní navíc přeplňovaný motor hýří kroutícím momentem - hodnota 730 Nm nepotřebuje další komentář. Zuřivě se tvářící bývalé BMW (na kreacích od Hartgeho zvenčí žádnou modrobílou vrtuli nenajdete) umí s šestistupňovou automatickou převodovkou vystřelit na stovku z klidu za 4,6 s (tedy stejně, jako M6), ovšem H6 má proti M6 díky přeplňování navrch ve vysokých rychlostech a také nejvyšší rychlost 325 km/h je o pěkný kus víc, než nabízí M6 s odstraněným omezovačem.
Kromě kompresoru a většího zdvihového objemu disponuje motor i přepracovanými svody, sportovním výfukem s vysokoprůchodivými katalyzátory, sportovními tlumiči výfuku s dvěma dvojicemi kulatých koncovem, samosvorným diferenciálem a plně nastavitelným, o 30 mm sníženým sportovním podvozkem. O kousek dál, než bavorský originál, jsou i 21" kola Hartge o rozměrech 255/30 a 295/25, skrývající brzdy o průměru 380/324 mm s osmipístkovými třmeny vpředu (vzadu jednopístkové plovoucí jako originál). Hartge dobře ví, že se dostal ve většině parametrů před M6, a proto i výsledná cena je dál - 122.860 eur je také o 10 % více.