Ferrari chtělo zaujmout klíčkem nového modelu. Vypadá jak zapalovač, stěžují si lidé
Na sítích se během premiéry horké novinky Ferrari Roma objevil také netradiční klíček modelu. A názory na něj se automobilce asi líbit nebudou.
Představení nového Ferrari Roma bylo takovým malým překvapením, o kterém do poslední chvíle mnoho lidí nevědělo. Auto se ukázalo v Římě a v hierarchii značky má plnit roli základního modelu, tedy jakéhosi moderního nástupce Dina. Veškeré podrobnosti o autě a pohonu v podobě vidlicového osmiválce s výkonem 456 kW (620 k) jsme vám přinesli už včera:
Na premiéře italské novinky nechyběl ani redaktor magazínu Top Gear Jack Rix, jenž se na sociálních sítích pochlubil fotografií klíčku. Ten je hodně netradiční. Přes celou jednu stranu najdeme logo Ferrari, zatímco ta druhá je měkčená a obsahuje tlačítka pro odemknutí. Tedy tlačítka, jsou to spíše takové plošky, na kterých je vyznačeno, kam prst přiložit. Ve spodní části pak nechybí název Roma, který připomíná, který že hřebec vám to vlastně stojí v garáži.
Ferrari si s klíčkem pro svou novinku vcelku vyhrálo, názory lidí na sociálních sítích ale tak nadšené nejsou. Podle některých klíček vypadá jako zapalovač z tržnice, jiní si zase původně mysleli, že jde o magnetek na lednici. V diskuzích se také často opakuje anglické slovíčko tacky, tedy odfláknuté.
Ještě dále posunul kritiku jeden z uživatelů Twitteru: „Majitelé nemusí mít velké logo Ferrari na klíčku, aby ukazovali, že ho vlastní. Řeknou vám to dříve, než se představí,“ rýpnul si. Na všechny tyto nářky ale pohotově reagoval další člověk: „Buďte v klidu. Nemusí vás trápit klíček od auta, které v životě nebudete mít.“
Něco na tom bude. A jak se toto netradiční řešení líbí vám?
New Ferrari key... way more visible when you drop it in the bowl on the way in pic.twitter.com/3BOzGkCmy2
— Jack Rix (@jack_rix) November 14, 2019