Ferrari F430: Výroba byla ukončena, poslední kus jde do aukce
Ferrari F430 se představilo na autosalonu v Paříži na podzim 2004. Před jeho zadní nápravou se nachází vidlicový osmiválec o objemu 4,3 litru, který při kompresi 11,3:1 dává nejvyšší výkon 360,3 kW (490 k) v 8500 min -1. Maximum točivého momentu 465 Nm leží v 5250 min -1.
Pod 4512 mm dlouhou karoserií se nachází hlinkový rám, který je odvozen od předchozího modelu 360 Modena. Při vývoji konstruktéři Ferrari uplatnili také řadu prvků z programu Formule 1, mezi ně patří elektronicky řízený diferenciál E-Diff, převodovka F1 Paddle Shift nebo změna dynamického nastavení pomocí tlačítka na volantu.
Poslední vyrobený kus je nalakovaný v barvách středoitalského města Aquila, které bylo 6. dubna 2009 nejvíce zasaženo zemětřesením. Budoucí majitel si bude moci určit přesnou specifikaci posledního F430, včetně výbavy z katalogu Carrozezeria Scaglietti, a k autu dostane certifikát podepsaný prezidentem Ferrari Lucou di Montezemolo. Výtěžek z aukce věnuje Ferrari na obnovu regionu Abruzzo, ve kterém leží epicentrum zemětřesení.