Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ferrari GT86 aneb 458 Italia ukryté v Toyotě (+videa)

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (0)
Huddy Racing Team pracuje na spojení karoserie Toyoty GT86 s motorem z Ferrari 458 Italia. Výsledek zamíří do závodů série Pro Formula Drift.

První zprávy o Toyotě GT86 s motorem z Maranella se objevily již začátkem letošního července, ale až nyní je k dispozici pořádná série snímků této kreace a video, v němž závodní jezdec Ryan Tuerck odhaluje některé speciality a úskalí celé stavby nového stroje, s nímž zamíří do driftovacích soubojů.

Základem celé stavby je severoamerické trojče Toyoty GT86 a Subaru BRZ, jímž je Scion FR-S. Ten má ve své sériové podobě pod kapotou samozřejmě uložen atmosférický plochý čtyřválec, který z objemu 2,0 litru poskytuje výkon 149 kW (203 k), což je pro dost pro svižné svezení, ale málo pro účast v sérii Pro Formula Drift.

Právě kvůli plánovanému závodnímu nasazení se do přídě Scionu stěhuje atmosférický vidlicový osmiválec o objemu 4,5 litru původem z Ferrari 458 Italia, který ve své standardní podobě disponuje výkonem 425 kW (578 k), ale zde má být naladěn na výkon okolo 441 kW (600 k).

Za proměnou japonského sportovního kupé v závodní speciál s motorem z italského supersportu stojí Huddy Racing Team, z kalifornského San Diega, který patří pod křídla společnosti Huddy MotorSport. Ta se specializuje na výrobu závodních motokár a monopostů různých tříd.

Ryan Tuerck má kompletní a plně funkční stroj, který nese prozatím interní pojmenovaní Ferrari GT86, představit v říjnu letošního roku.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (0)