Ferrari: při testech Californie pomáhá Michael Schumacher
Tato forma spolupráce na vývoji není pro Schumachera novinkou – podobným způsobem se podílel na vzniku modelů 430 Scuderia, 599 GTB a supersportu Enzo. Pro inženýry Ferrari je Schumacher přínosem, protože v době, kdy závodil v F1, byl velmi oceňován za sběr informací důležitých při vývoji monopostů.
California bude od 430 Scuderia výrazně odlišná, ačkoliv je pohání podobný osmiválcový motor o objemu 4,3 litru. Kromě jízdních výkonů odpovídajících pověsti značky nabídne California komfort vhodný pro použití v běžném provozu. Úkolem Schumachera je právě pomoct nalézt vhodné vyvážení pohodlí a precizní ovladatelnosti.
Budoucím majitelům bude každodenní provoz usnadňovat například nová sedmistupňová dvouspojková převodovka nebo víceprvkové zadní zavěšení (poprvé u Ferrari). O sportovní zážitky se kromě výkonného motoru s 338 kW postarají brzdy Brembo a protiprokluzový systém F1-Trac. Zrychlení z 0 na 100 km/h má podle předběžných měření trvat méně než 4 sekundy.