Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Fiat Bravo 2010: České ceny začínají na 269.900,- Kč

Diskuze (105)
Fiat zveřejnil české ceny modelu Bravo v provedení modelového roku 2010. První cena klesla o 2 tisíce na 269.900,- Kč, v nabídce se objevil nový motor 2,0 MultiJet a stávající výbavy Dynamic a Emotion nahradila jediná s názvem Formula.

Fiat Bravo patří s první cenou 269.900,- Kč k nejdostupnějším modelům nižší střední třídy. Za tuto cenu se nabízí motor 1,4 16v s výbavou Active (možnost volby jiného motoru v této verzi není). Výbava obsahuje 15palcová ocelová kola, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, elektrické stahování předních oken, elektricky nastavitelná zpětná zrcátka s vyhříváním, dva airbagy a přípravu pro rádio.

Provedení Plus znamená za příplatek 10 tisíc Kč navíc manuální klimatizaci a rádio s CD přehrávačem.

Těžištěm nabídky je výbava Formula, která má na výběr čtyři motory. K Plus přidává kůží potažený volant, 16palcová litá kola, zrcátka v barvě karoserie, výškově nastavitelné sedadlo u spolujezdce, přední mlhovky, boční a okenní airbagy a ESP s HBA a Hill Holder. Robotizovaná převodovka Dualogic je za příplatek 46 tisíc Kč, končí ale možnost objednat ji pro 1,6 MultiJet.

Paleta motorů pro Sport je odlišná než u Formula – jedná se o silnější z 1,4 T-Jet a nový motor 2,0 MultiJet o výkonu 121 kW. V tomto provedení má Bravo sportovní podvozek, sportovní volant, paket Chrom, nástavce prahů, zadní spoiler, přední loketní opěrku s chlazenou schránkou, dvouzónovou klimatizaci a rádio s ovladačem na volantu a podporou MP3.

Fiat Bravo 2010 - ceny na českém trhu (březen 2010)
Motor1,4 16v1,4 T-Jet1,4 T-Jet1,6 MultiJet1,6 MultiJet2,0 MultiJet
Převodovka6M6M (6MA)6M6M6M6M
Zdvihový objem [cm3]136813681368159815981956
Válce/ventily4/44/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]66/550088/5000110/550077/400088/4000121/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]128/4500206/2500230/3000290/1500300/1500360/1750
Max. rychlost [km/h]179197 (197)212187195215
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,59,6 (9,6)8,511,310,58,2
Komb. spotřeba [l/100 km]6,76,7 (6,5)7,14,94,95,3
Cena Active [Kč]269.900,------
Cena Plus [Kč]279.900,------
Cena Formula [Kč]319.900,-359.900,--375.900,-395.900,--
Cena Sport [Kč]--447.900,---529.900,-

Diskuze (105)
Avatar - T613
25. 3. 2010 20:59
Re: Bravo kontra Megane
argumenty? k čemu boha jeho? že se Bravo neprodává nijak extra dobře? Měl by sis po odsednout. sedíš si na vedení.
25. 3. 2010 18:45
Re: 2,0 MultiJet
Giuletta 1.8 TBI 235 koní
25. 3. 2010 16:12
Re: cena
Prosím ťa, aká zaujatosť, len nepovedz, že si nevšímaš tie pokazené Renaulty na každom rohu, a počul som, že vo Francúzsku sa chystá šrotovné jeden nový Renault za dve staré autá... ;-)
25. 3. 2010 15:38
Re: cena
no mne je to jasné, ale dúfal som, že kolega bude mať aj nejaké štatistiky čierne na bielom aby nás náhodou nejaký Ronault a pod. neobviňovali zo zaujatosti >:-[]
25. 3. 2010 15:35
Re: Bravo kontra Megane
jak říkám, dizajn je věc vkusu. Mně Bravo nepříjde nějaké nedotažené. Naopak, líbí se mi víc než Megan, který je takový bezpohlavní ve verzi hatch. Kombík naopak vypadá supr. Až takové detaily jako ty si zjevně nevšímám, prostě buď se mi auto jako celek líbí nebo ne. Samozřejmě někdy může něco extrémně vyskočit (třeba tvar světel), ale tady je to u obou z mého pohledu +/- ok.

Testy jsou fajn, ale vždy záleží, jak to auto sedne tobě. ;-)