Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Fiat Chrysler je prý stále otevřený rozhovorům o fúzi s Renaultem

ČTK ČTK 5. 8. 2019
82
3
Zobrazit náhledy (82)
Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500 Renault Mégane TCe 140 EDC Renault Mégane TCe 140 EDC Renault Mégane TCe 140 EDC Renault Mégane TCe 140 EDC Renault Mégane TCe 140 EDC Renault Mégane TCe 140 EDC Renault Mégane TCe 140 EDC Renault Mégane TCe 140 EDC Renault Mégane TCe 140 EDC Renault Mégane TCe 140 EDC Renault Mégane TCe 140 EDC Renault Mégane TCe 140 EDC Renault Mégane TCe 140 EDC Renault Mégane TCe 140 EDC Renault Mégane TCe 140 EDC Renault Mégane TCe 140 EDC Renault Mégane TCe 140 EDC Renault Mégane TCe 140 EDC Renault Mégane TCe 140 EDC Renault Mégane TCe 140 EDC Renault Mégane TCe 140 EDC Renault Mégane TCe 140 EDC Renault Mégane TCe 140 EDC Renault Mégane TCe 140 EDC Renault Mégane TCe 140 EDC Renault Mégane TCe 140 EDC Renault Mégane TCe 140 EDC Renault Mégane TCe 140 EDC Renault Mégane TCe 140 EDC Renault Mégane TCe 140 EDC Renault Mégane TCe 140 EDC Renault Mégane TCe 140 EDC Renault Mégane TCe 140 EDC Renault Mégane TCe 140 EDC Renault Mégane TCe 140 EDC Renault Mégane TCe 140 EDC Renault Mégane TCe 140 EDC Renault Mégane TCe 140 EDC Renault Mégane TCe 140 EDC Renault Mégane TCe 140 EDC Renault Mégane TCe 140 EDC Renault Mégane TCe 140 EDC Renault Mégane TCe 140 EDC Renault Mégane TCe 140 EDC Renault Mégane TCe 140 EDC Renault Mégane TCe 140 EDC

Italsko-americký výrobce automobilů Fiat Chrysler Automobiles (FCA) zůstává otevřený rozhovorům o spojení s francouzským konkurentem Renault.

Společnost FCA oficiálně představila návrh na fúzi s Renaultem koncem května, začátkem června jej však překvapivě stáhla. Stažení návrhu zdůvodnila tím, že pro úspěšné spojení podniků "v současnosti ve Francii neexistují politické podmínky".

Manley nyní v rozhovoru s listem Financial Times uvedl, že pokud by se podmínky změnily, fúze by se mohla uskutečnit. Spojením automobilek by vznikl třetí největší výrobce aut na světě za společnostmi Toyota a Volkswagen.

Sloučený podnik by ročně vyráběl zhruba 8,7 milionu automobilů. Při započtení produkce aliančních partnerů Renaultu - japonských automobilek Nissan a Mitsubishi - by všechny podniky dohromady vyráběly kolem 15 milionů aut ročně.

Francouzská vláda vlastní v Renaultu významný podíl a kladla si přísné podmínky ohledně zachování pracovních míst, možností spolurozhodovat o řízení firmy a podmínek pro akcionáře. Francie si také přála získat souhlas k fúzi od Nissanu, ten však uvedl, že se hlasování zdrží.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - lordlord
tdet
| 6. 8. 2019
Proč trvají na provázání firem? Můžou přece spolupracovat bez provázání.
Avatar - KANKUNEN
Tak Renault v Itálii prodává dobře,
| 5. 8. 2019
Punto FCA zničilo.
Avatar - lamal
galeria wtf
| 5. 8. 2019
zase super full galeria k veci... :D
TVL to snad robi BOT tieto galerie a nie clovek

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku