Fiat Fiorino a Qubo 2011: Čistší motory a lepší výbava
Hlavní změnou u Fiatu Qubo modelového roku 2011 je modernizace motorů. Ty s okamžitou platností přechází na specifikaci splňující emisní normu Euro 5, která bude pro osobní auta závazná od začátku roku 2011.
V tomto segmentu patří hlavní úloha dieselovým motorům. Osvědčený 1,3 MultiJet je vyměněn za evoluční verzi 1,3 MultiJet II, která má nový systém přímého vstřikování, filtr pevných částic a systém Start&Stop. Dosud nabízenou výkonovou variantu s 55 kW, která má turbodmychadlo s pevnou geometrií lopatek, doplní silnější o výkonu 70 kW, osazená turbodmychadlem s variabilní geometrií. Kombinovaná spotřeba bude u obou specifikací shodná (zatím neuvedena), emise CO2 taktéž – 113 g/km.
Nabídku motorizací na straně zážehových agregátů doplňuje 1,4 8v o výkonu 53 kW, který pochází z produkce výrobního partnera PSA Peugeot Citroën, a 1,4 Natural Power (57 kW) od Fiatu, spalující benzin nebo CNG.
Interiér dostane nové barevné kombinace dílů palubní desky a dekoru. Vzhled palubní desky byl navíc upraven podle nové generace větší dodávky Doblo. Příplatkový systém Blue&Me má v modelovém roce 2011 zvětšenou paměť a rozšířenou kompatibilitu s zařízeními iPod a iPhone, v ceníku se objeví i nová verze s navigací Blue&Me TomTom, která se pro Qubo dosud nenabízela.